Thursday, March 21, 2019

TWB Succes Story : 5 Kisah Wanita Peroleh Pendapatan 4-5 ANGKA Dengan Mobile SPA Yang Perlu Anda Tahu, Kisah 3 Paling Tragis


Antara Beautician TWB yang berjaya jana 4-5 ANGKA SEBULAN

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar pembaca fiezabard yang dikasihi. Kak Fieza doakan anda dikurniakan kebahagiaan dunia akhirat.

Nak bisnes wajib ada MENTOR yang PROVEN BERJAYA,
Nak bisnes wajib ada ELMU (EMOSI + ILMU),
Nak bisnes wajib ada STRATEGI yang BERKESAN.
Nak bisnes wajib ada TEKNIK 
Nak bisnes wajib ada IMPIAN

Bisnes Mobile SPA TWB bukan bisnes picisan ye. Bisnes Mobile SPA TWB adalah bisnes High Class.

Ramai yang join team Beautician TWB telah berjaya meraih PENDAPATAN diluar jangkaan mereka. Ada antara mereka yang telah meraih 4-5 ANGKA SEBULAN.

Amacam?

Best ke best?

Entri kali ni Kak Fieza nak share 5 SUCCESS STORY team Beautician TWB.

Jemput baca sehingga habis ye.

KISAH 1 


🍁 Kisah Myra Seorang Surirumah Jana Income RM3,000 Sebulan 🍁




Nama saya Shamira Binti Mohammad Nasir berumur 25 tahun berasal dari Kedah. Saya sudah berkahwin.

Sebelum join TWB saya adalah suri rumah sepenuh masa. Sebab suami tak izinkan saya bekerja. 

Pernah buat pelbagai pekerjaan dan pekerjaan terakhir saya adalah operator pengeluaran di sebuah kilang bertempat di Hitech Kulim, Kedah.

Saya join training TWB pada 25 Mac 2018 di Bangi di rumah MAS. U all tahu tak? Ketika saya buat keputusan nak join TWB saya tak ada modal dalam simpanan walaupun Rm100. Sedih sangat bila ingat balik 😭😭

Dalam keadaan tak ada modal saat itulah saya betul-betul berserah & bergantung sepenuhnya pada Allah dan yakin 100% Allah akan bantu saya. Setiap hari saya positifkan diri dengan ayat 

"Antara tanda Allah nak beri sesuatu pada hambanya adalah dengan gerakkan bibir kita untuk meminta"


Dan.. 

Apa yang terjadi dengan Myra seterusnya, jemput baca kisah Myra seterusnya di link di bawah.

>>> TWB Success Story : Myra Seorang Surirumah Berjaya Jana Income RM3000 Sebulan(SILA KLIK)

KISAH 2

🍁 3 Bulan Tiada Pendapatan, TWB Menjadi Penyelamat Kewangan 🍁




Wanita tabah ini bernama Adiana. Beliau join The Walking Beauty (TWB) semasa beliau hamil 4 bulan. Disebabkan syarikat tempatnya bekerja ada masalah, beliau terpaksa berhenti kerja. Saat itu bermulalah detik yang meruncing bila beliau kehilangan punca pendapatan selama 3 bulan.

Apa yang Adiana lakukan selepas itu?

Jemput baca link di bawah


KISAH 3

🍁 Ujian Demi Ujian Tidak Jadi Halangan, TWB Beri Sinar Untuk Teruskan Kehidupan Lin 🍁



"Jika akak tak join kursus mobile spa bulan lepas, akak tak tahu nak makan apa hari ini...."


Kisah saya agak panjang juga walaupun semua baru berlaku, akak cuba ringkaskan.

Saya Lin (bukan nama sebenar), menetap di Putrajaya.

Berusia 43 tahun, ada seorang anak perempuan 16 tahun. Saya merupakan penghidap Diabetes, hypertension, neuropathy dan retinopathy.

Sejak setahun yang lalu, masalah rumah tangga dan kesihatan saya semakin kronik. Beberapa hari sebelum raya haji penglihatan saya terganggu di mana saya tak dapat melihat jelas menggunakan kedua-dua mata.

Pada raya haji bebaru ini, saya diceraikan suami melalui text wasap.

Apa yang terjadi kepada Lin selepas itu? Jemput baca kisah seterusnya. KLIK LINK



KISAH 4

🍁 Income TWB Menjadi Penyelamat Kewangan Ibu Tunggal 2 Anak 🍁


Nama saya Lea. Umur 29 tahun. Saya duduk di Seremban Negeri Sembilan. Saya ada dua orang anak lelaki. Yang pertama 4 tahun. Yang kedua nak masuk 3 tahun.

Saya seorang ibu tunggal baru 2 tahun lepas. Lea masih bekerja as a Sales Marketing dan buat TWB ni part time insyaallah soon FULLTIME.

Lea join TWB baru je last month 1 August 2018. Lea training pada 11 August 2018 dan alhamdulillah seperti yang TWB janjikan training kita pakej heret bag. Kenapa heret bag? Sebab balik dari training terus boleh buat servis.

Lea balik dari training pun malam sebab Lea dengan anak naik train ehehehe.. Tapi sampai sampai rumah je dah gosok muka ayah. Gosok muka adik.

Excited punya pasal sebab Lea dah banyak survey pasal mobile spa lama dah sebenarnya.

Lea memang minat sangat sangat bab bab kecantikan ni. Ada first Lea survey satu mobile spa ni dia downkan semangat sungguh. Dia kata modal product je dekat 50k. Product je ok bukannya siap course and training!!

Apa Lea buat seterusnya jemput baca link di bawah


KISAH 5


🍁 Puan Syahida Mampu Jana 4 ANGKA SEBULAN Sambil Jaga 3 Anak Kecil Dengan Bisnes Mobile SPA 🍁



"Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++"~ Pn Syahida

Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah. Anak ada 3. Paling kecik 1 tahun 2 bulan.


So bayangkan kalau u all buat duit ngan servis spa lagi macam yang saya share kat wall FB saya hari2, sure berkepuk-kepuk lagi income. Yang bagusnya ilmu spa TWB ni, anda bebas nak pilih penjuru income mana yang anda nak. Takde saper paksa.

Macam mana Pn Syahida boleh raih pendapatan hingga 4 ANGKA walaupun hanya seorang surirumah sepenuh masa?

Jemput baca perkongsian beliau. Jemput klik

>>> TWB Success Story : Puan Syahida Mampu Jana 4 ANGKA SEBULAN Sambil Jaga 3 Anak Kecil Dengan Bisnes Mobile SPA (SILA KLIK)


********************************


Alhamdulillah. Ramai wanita dari pelbagai golongan dah berjaya meraih 4-5 ANGKA SEBULAN asbab bisnes Mobile SPA TWB. Ada ramai lagi yang Kak Fieza tak share di sini. 

Mudahan perkongsian kejayaan mereka memberi inspirasi kepada anda bergelar wanita.



Jika ada sahabat yang nak tahu detail pasal bisnes mobile spa ni. Boleh PM Kak Fieza di 019-2118757.



ATAU

klik  👇👇👇





Nanti Kak Fieza kongsikan detail macam mana anda pun boleh jana pendapatan melalui Mobile Spa seperti para beautician di atas.

#silasharekegrouplain
#semogabermanfaat
#thewalkingbeauty
#FBEEmpire
#TWB
#fiezaDBeautyHomeSPA

Ini adalah peluang anda untuk mendapat income secara konsisten setiap bulan.

Perlu diingat, ini adalah BUSINES SPA ok! Bukan duduk goyang kaki duit tetiba datang bergolek. No...No...No....

Tiada istilah goyang kaki dapat duit. Sapa usaha dia dapat. Sapa tak buat melopongla dia.

Nak tahu lebih lanjut tentang TWB, jemput baca di sini ye. Klik LINK di bawah




Jangan tunggu lagi!

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!
Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan team TWB sekarang!

Sila hubungi saya untuk menjadi sebahagian daripada 
TWB BEAUTICIAN dalam team
FIEZABARD EMPIRE (FBE) !

Sila klik


Atau 

hubungi talian 019-211 8757

SEKARANG!

Sekiranya anda suka entri ini, sila Tekan Button LIKE dan SHARE supaya lebih ramai yang dapat manfaatnya.

Hafizah
019-211 8757
*Founder Fieza D'Beauty Home SPA*
*Certified TWB Beautician*


Anda mungkin berminat membaca perkongsian seterusnya






No comments:

Post a Comment