Friday, October 18, 2013

Kuasai Ekonomi Bukan Ekonomi Kuasai Kita



Sekarang,percaya tidak setiap hari kita akan hulurkan kepada anak kita belanja sekolah at least rm 5 seorg.kalau 2 org dah rm 10.kalau 3 org sehari rm15. So,sebulan 15 X 20 = rm300 tak masuk sabtu ahad. itu pun kadang anak complain mkn kat kantin mahal.tak cukup duit beli mknan almaklumla anak yg sedang membesar. Sedih pulak bila dgr mcm tu.tapi ibu kena berjimat utk perbelanjaan lain jugak huhuhuhu..... Belum lagi perkara2 lain.nak beli buku kertas lukisan la rm3.cikgu mintak sumbangan utk buat hari kanak2 la.sorang rm10. So kedebak kedebuk plus minus dlm rm 400 la kita kena spend utk belanja sekolah saja dlm sebulan.belum kira lagi tambang transport pergi sekolah.dan harus diingat kejadian ini berlaku pada tahun 2013….tidak mustahil perbelanjaan akan berganda pada tahun 2020 akan dating.

Bukan nak ungkit cuma nak ajak kita fikir2kan.Ekonomi dunia sekrg semakin sakit.Harga barang semakin naik namun pendapatan mkn gaji kita masih takat tuuuu je. Baru tgh bulan kita dah mencongak2 bila la nak gaji. Nak tunggu 24hb tu tersiksa jiwa raga.


Jadi kita ada pilihan: 1) kita cut perbelanjaan kita dgn gaji sekarang yg biasa biasa saja, atau 2) kita gandakan pendapatan kita tanpa perlu cut perbelanjaan dgn gaji yg luar biasa.
Kalau saya pilih no 2 sbb perbelanjaan saya tak boleh di cut lagi.kehidupan famili saya tak lah semewah mana.cukup menyediakan keperluan asas.
Oleh itu,sama ada ekonomi kuasai kita atau kita kuasai ekonomi.pilihan di tangan anda.
Sekiranya anda ingin kuasai ekonomi dan keluar dr hidup biasa-biasa ke arah hidup luar biasa.say "I". Pm/watsup/sms saya 0192118757.

------------------------------------------------------------------------------------




Dengan hanya bermodalkan RM65 anda boleh kuasai ekonomi. Ingat jgn biarkan anda dikuasai ekonomi dunia yg makin sakit.


BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage.
Yuran ini adalah meliputi kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian  sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 dalam satu resit anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM75) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). See, senang je nak bisnes dah jimat sehingga RM100+.

Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID Hafizah binti Mahfoz (961265) sebagai SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah.

Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus.

Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.

YURAN KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

Tidak perlu risau keahlian anda akan terhapus sekiranya tak maintain belian. Tak perlu renew setiap tahun.Keahlian anda adalah SEKALI SEUMUR HIDUP. Kalau tak beli seumur hidup pun keahlian anda masih diiktiraf. Berbaloi tak berbaloi Cuma dengan RM65 sahaja.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian.

Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR YG BERWIBAWA.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

5) Mereka yang register dengan saya, saya akan masukkan mereka dalam sebuah Secret Group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini. Hanya ANDA yang menentukan ANDA terpilih untuk join secret group ini dengan mendaftar dengan saya.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.

Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah.

 Secret Group ini sangat-sangat membantu saya membina biznes saya. Anda bayangkan dari 0 knowledge biznes. Kalau kita tiada ilmu biznes takkan ke mana. Secret Group ini amat-amat membantu sebagai MENTOR ONLINE.

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.


SELAMAT DATANG

Saya nak ucapkan Selamat Datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru mendaftar di bawah group MariaFirdaus. Jom lebih sihat dengan supplemen Shaklee!!

Sekiranya anda suka entri saya sila SHARE dan tekan button LIKE di bawah.



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!



No comments:

Post a Comment