Thursday, March 21, 2019

TWB Success Story : Puan Syahida Mampu Jana 4 ANGKA SEBULAN Sambil Jaga 3 Anak Kecil Dengan Bisnes Mobile SPA


Pn Syahida join Mobile SPA sejak 2015



Assalamualaikum wbt,

Apa khabar pembaca setia fiezabard yang dikasihi? Kak Fieza doakan anda dikurniakan kebahagian dan kesejahteraan dunia akhirat.

Kali ini Kak Fieza nak share satu lagi success story Mobile SPA TWB. Dah ramai wanita berjaya menjana sehingga 4-5 ANGKA SEBULAN asbab join Mobile SPA TWB ini. Mereka sangat bersyukur kerana Allah telah kurniakan jalan untuk mereka terbelenggu dengan isu kewangan.

Salah seorang dari Beautician TWB yang berjaya menjana 4 ANGKA SEBULAN konsisten adalah Pn Syahida atau dikenali sebagai Sya nama manjanya.

Beberapa soalan telah dikemukakan untuk merungkai kisah kejayaan beliau.

Jemput baca sampai habis ye.

Jana 4 ANGKA SEBULAN Sambil Jaga 3 Anak Kecil 

1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu? 

🔹 Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je.

2. Apa BIG WHY join TWB?

🔹 Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah.

3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB?

🔹 Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress.

4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal?

🔹 Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. 

Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah. Anak ada 3. Paling kecik 1 tahun 2 bulan.

So bayangkan kalau u all buat duit ngan servis spa lagi macam yang saya share kat wall FB saya hari2, sure berkepuk-kepuk lagi income. Yang bagusnya ilmu spa TWB ni, anda bebas nak pilih penjuru income mana yang anda nak. Takde saper paksa.

5. Adakah TWB sama dengan training spa di luar sana? Kalau berbeza apa satu perbezaan yg paaaaling menarik?

🔹TWB memang jauh berbeza. Perbezaan yg paling menarik adalah kelebihan mentorship yg ada dlm bisnes TWB even selepas hands-on training. Then ada 6 penjuru income yang kita leh kejar. Ada career development. Tak buat spa pun ada cara utk dpt income. Ada FREE trip kita boleh dapat. Dan macam2 lagi. Memang TWB best sgt2 😊

6. Fokus TWB kepada servis spa semata atau semua penjuru income?

🔹 Saya pernah fokus servis spa masa awal2 join. Buat kat jiran-jiran & ahli keluarga kat kampung. Memang merasa instant cash tu. Sejam keje dah dapat at least RM50. Serius senang gile buat duit!!

🔹 Then saya fokus membesarkan empire saya dengan menolong wanita lain pula yg nak buat bisnes mobile spa ni. So saya fokus utk besarkan bonus Shaklee melalui recruitment dan menjual produk2 Shaklee serta untung runcit. Kiranya walaupun saya tak buat servis spa, saya sedang menolong wanita lain untuk buat servis spa diorang & besarkan income diorang pula 😊

7. Average income dr TWB (Harap boleh share untuk pembakar semangat pembaca & wanita di luar sana)

🔹 Paling minimum RM1000 setiap bulan sekarang dalam title surirumah 24 jam & tak buat servis spa. Totally coaching anak buah dalam marketing spa & bisnes Shaklee masing2 je. Then paling tinggi pernah hit RM5k+++ waktu naik Coordinator. 

8. Apa pencapaian impian paling tinggi?


Pn Sya bercuti sekeluarga ke Instanbul hasil duit mobile SPA

🔹 Emmm hasil gigih berbisnes dari rumah, saya berjaya membesarkan tabung simpanan saya. Syukur Alhamdulillah. 

🔹 Saya resign drpd engineer tahun 2014. Join Shaklee 2014 & TWB tahun 2015. Then saya tunaikan Umrah pada akhir tahun 2016, travel ke Istanbul (Turkey), Ho Chi Minh (Vietnam), Kyoto dan Osaka (Jepun), Hanoi (Vietnam), belanja keluarga penginapan di hotel 5 star di Cyberjaya sempena Anniversary , and banyak lagi.. Then bayar downpayment kereta Nissan Serena sebanyak RM10k, daftarkan anak masuk swimming class and now InsyaAllah.. sikit lagi nak layak dapat FREE Trip 5 Star ⭐ Regional Shaklee ke Phuket tahun 2019 ni. Doakan saya ye ☺

9. Apa perasan dapat capai impian dengan TWB?

🔹 Memang seronok sgt sebab sejak join TWB, bisnes start progress and empire YST saya grow. And yang paling happy, of course bila saya dapat naik rank dalam Shaklee satu persatu dari Supervisor, lepas tu Senior Supervisor dan akhirnya latest Coordinator, semuanya asbab berTWB. 
Income pun makin stabil Alhamdulillah. Suami juga merestui pekerjaan saya Alhamdulillah.

Dalam empire saya, saya telah melahirkan 5 orang Supervisor, seorang Senior Supervisor dan ramai lagi business builders Spa TWB ☺

10. Apa saranan/cadangan untuk wanita di luar sana?

🔹 Jom sertai kami di TWB. Terlalu banyak peluang untuk anda jana income tak kisah la nak full time ke part time ke. Once anda dah join dan faham lubuk2 duit yg ada, anda akan rasa untung sgt2 dah menjadi salah seorang ahli dan #AlumniTWB. 

Saya share di sini sedikit gambar kenangan buat tatapan. 



Thank U Allah.. Next, jom kejar untuk Switzerland pula.

Geng Alumni TWB yang dah buat entry tu jangan lupa link ke blog saya ye.. hehehe


Sekian, semoga bermanfaat & memberikan inspirasi 😊

-----------------------------------------------------------------------------

Kredit kepada Pn Syahida kerana sudi berkongsi kisah kejayaan beliau bersama Mobile SPA TWB.

Anda boleh layari blog Pn Syahida untuk membaca kisah-kisah beliau.

Jemput  klik www.syahidashukri.com

Alhamdulillah. Actually dah ramai wanita yang telah berjaya menjana income 4-5 ANGKA SEBULAN seperi Pn Syahida asbab join Mobile SPA TWB.

Jika ada sahabat yang nak tahu detail pasal bisnes mobile spa ni. Boleh PM Kak Fieza di 019-2118757.

ATAU

klik  👇👇👇


Nanti Kak Fieza kongsikan detail macam mana anda pun boleh jana pendapatan melalui Mobile Spa seperti Pn Syahida.

#silasharekegrouplain
#semogabermanfaat
#thewalkingbeauty
#FBEEmpire
#TWB
#fiezaDBeautyHomeSPA

Ini adalah peluang anda untuk mendapat income secara konsisten setiap bulan.

Perlu diingat, ini adalah BUSINES SPA ok! Bukan duduk goyang kaki duit tetiba datang bergolek. No...No...No....

Tiada istilah goyang kaki dapat duit. Sapa usaha dia dapat. Sapa tak buat melopongla dia.



Nak tahu lebih lanjut tentang TWB, jemput baca di sini ye. Klik LINK di bawah



Jangan tunggu lagi!

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!
Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan team TWB sekarang!

Sila hubungi saya untuk menjadi sebahagian daripada 
TWB BEAUTICIAN dalam team
FIEZABARD EMPIRE (FBE) !

Sila klik


Atau 

hubungi talian 019-211 8757

SEKARANG!

Sekiranya anda suka entri ini, sila Tekan Button LIKE dan SHARE supaya lebih ramai yang dapat manfaatnya.

Hafizah
019-211 8757
*Founder Fieza D'Beauty Home SPA*
*Certified TWB Beautician*

No comments:

Post a Comment