MY SUCCESS JOURNEY BEGINS

SHAKLEE MOTIVATION AND RECOGNITION.

MY BIG HAPPY FAMILY

My Business Push Factor .

MY AWESOME BUSINESS MENTOR

MFMS THE MOST FANTASTIC AND TEAM SHAKLEE IN MALAYSIA.

EBOOK SORRY BOSS

Ebook PERCUMA. DOWNLOAD SEKARANG!!.

Tuesday, September 24, 2013

TUKANG URUT



Sakitnya tulang belakangku. Macam dihiris2. Tak tahu nak gambarkan mcm mana sakitnya. Terpaksalah menahan kesakitan bila nak bangun menyusukan baby. Kadang-kadang abang long(anak aku yang sulong) jadi mangsa tukang urut aku. “ abang long tolong pijakkan belakang ibu”

 

Kadang-kadang suamiku sendiri yang tolong urutkan. Tapi tak berikan kesan pun. Semakin sakit adalah. Almaklumlah tangan lelaki tangan dawai….hehehehhee…sori mr hubby.

Sehinggakan satu hari terdetik nak berjinak-jinak dengan Shaklee. Produk pertama yang saya tanya apakah produk yang boleh hilangkan sakit tulang belakang saya. Alhamdulillah sahabat saya Kam Haryatie merangkap upline saya mengesyorkan supplement ni.



Jeng!Jeng!Jeng!
 
Aku rasa aku nak kearah osteoporosis sebab usia pun dah melangkah 40-an…paham-paham je la.
Aku buat testimoni diri sendiri. Hasilnya marvelous……dalam 6 hari je aku dah dapat lihat keberkesanannya. Sakit belakang aku beransur kurang sejak malam pertama aku makan lagi pada 17/9/2013. Sekarang Alhamdulillah dengan izin allah seksaan sakit tulang belakang aku sejak aku menyusukan tak ada lagi. Almaklumlah aku tak rajin nak minum susu.
Lagipun ikut kajian formula oste seperti dibawah:

So kalau macam tu selamatla aku tak perlu lagi cari "Tukang Urut". bijak tak ...hehehehhehehe.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!