Thursday, November 12, 2015

PELANCARAN CHANNEL TELEGRAM DIARY MUDAH KURUS FB

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabatku yang dikasihi. Saya doakan anda sihat dan ceria.

Hari ini bertarikh 12/11/2015 saya dengan lafaz Bismillahirohmanirahim telah melancarkan satu Channel Telegram bertajuk DIARY MUDAH KURUS FB.



Saya sarankan anda join Channel ini dengan Klik link di bawah


Siapa yang wajib join Channel Telegram ni:

1. Anda serius nak kurus.
2. Anda ingin dapatkan tips dan formula kurus dengan mudah.
3. Anda dah lama nak kurus tetapi tak berjaya kurus.
4. Anda dah giveup nak kurus.
5. Anda risau dengan berat anda yang semakin meningkat.
6. Anda yang tak de masa nak bersenam tapi nak kurus.
7. Anda nak kurus tapi anda nak makan nasi.
8. Anda dah tak daya nak diet ekstrem.

Syarat-syarat join:

1. Pastikan anda install Telegram Apps dalam telefon pintar anda dan sekiranya anda dah ada telegram apps sila upgrade versi terbaru.

2. Kepada yang belum install sila install segara dengan taip 'telegram' di Play Store anda dan ikut arahan mudah step by step. Anda juga boleh install telegram di Laptop atau PC anda. 

Sekiranya anda belum pernah installs sebarang apps telegram anda cuma klik telegram.me/diarymudahkurusfb 

Sila ikut arahan yang disarankan.

3. Anda bersedia menerima tips PERCUMA Formula Mudah Kurus FB setiap hari.

4. Sedia menerima notification telegram setiap hari dari channel Diary Mudah Kurus FB.

Jangan risau notification boleh di 'Mute' kan.

Sekiranya anda belum bersedia memenuhi syarat-syarat di atas abaikan entri saya ini.

Saya doakan anda kurus dan sihat. Rugiii woooo tak join!

KLIK DI SINI



Ramai dah join kami. Alhamdulillah mereka dapat apa yang mereka idamkan.











tak caya lagi

ok belanja satu laaahhh..




Apa lah susah sangat nak klik link tu.

Meh bagi handphone anda saya tolong klik kan.

Join Us At Telegram Free @  telegram.me/diarymudahkurusfb 
Join Us At Telegram Free @  telegram.me/diarymudahkurusfb 
Join Us At Telegram Free @  telegram.me/diarymudahkurusfb 
Join Us At Telegram Free @  telegram.me/diarymudahkurusfb 
Join Us At Telegram Free @  telegram.me/diarymudahkurusfb 


Sekiranya ada masalah nak join Channel Diary Mudah Kurus FB ini boleh hubungi saya di 019-211 8757 (Hafizah) . Insya Allah saya akan feedback anda dengan kadar segera. Please Telegram me ok!

Thanks for reading.

Salam sayang kesihatan dan kekurusan,

HAFIZAH MAHFOZ

hafizahmahfoz@gmail.com
019-211 8757
 (Call, SMS, WhatsApp, Telegram)


#NECK
#NowEveryOneCanKurus
#CaraMudahMESTIKurus
#diarymudahkurusfb


Sekiranya anda suka entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE. Insya Allah, dengan sekali tekan anda dapat membantu rakan-rakan lain yang ingin transform diri mereka ke arah kekurusan. Saham kubur anda dapat, Insya Allah...

No comments:

Post a Comment