Tuesday, August 11, 2015

SAMBUTAN HARI RAYA DI SAPURA SECURED TECHNOLOGIES YANG HAPPENING!!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat sekalian. Saya doakan anda sihat disamping keluarga tercinta.

Amacam Hari Raya tahun ni? Banyak ke jemputan Open House?

Dah menjadi adat di Bandar ni bila tiba bulan Syawal ni meriah sungguh majlis makan-makan.

Bila raya je makan...bila makan je raya..

Baru-baru ni Sapura Secured Technologies menganjurkan Sambutan Hari Raya Potluck antara department secara sederhana.

Pelbagai juadah disediakan yang sangat menyelerakan. Antaranya Laksa, Lodeh, Soto, Satay, Roti Jala, kuah kacang dan nasi himpit, ayam masak merah, nasi arab pelbagai kuih muih yang menyelerakan.

Hmmm...banyak sangatlah kalau nak disenarai panjangkan di sini.

Perasan atau tidak biasanya bila juadah raya nih, jarang sangat disediakan buah-buahan pelbagai.

Kalau adapun balik-balik buah tembikai, tembikai susu dan oren. Buahan koman yang sering dihidangkan.

Actually entri ni saya tak de la nak citer pasal makanan lelebih sangat.

Saya nak share gambar-gambar yang sempat kami shoot untuk dijadikan kenangan.

Silalah menjamu mata dengan pelbagai gelagat kami.


SST Ladies


2 dari kiri adalah our Dato' CEO kita. Very humble person


Rambang mata mana satu nak dipilih


Ni yang paling best. Macam dok kampung. Bersila makcik-makcik.



I pun nak join boleh!



Kak Mai peaceeeee!!!



Saya dan Kak Zu yang sentiasa muda walaupun dah nak masuk 5 series.



Geng opis SST yang awesome
berdiri (Hashim, ??, Halim, Kak Mai, Kak Zu)
Duduk ( Faizah, Jijah, Saya(Hafizah), Kak Nani )



Legend of SST, Kak Zaza dan Kak Zalimah



Riang ria macam kanak-kanak riang.



Tak ready lagi ni dah snap...





Bermaafan buah rambutan....ngeh ngeh ngeh!



Sempat lagi ke Branch selepas Majlis








Suhaila dan Norzie




Kak Maria, Kak Rubi, Saya dan Kam

 Kak Rubi, Kam, Saya dan Affni


walaupun makan segala bagai menu namun berat tetap maintain




Our Big Bos en Jiffri


Bos kecik En Fuad


Bro Sanusi totap hensem walaupun dah bercucu.





kaum hawa SST yang ayu


kaum adam SST. Beza betul.






Antara menu special yang dihidangkan. Yang best Pot Luck tu.

Photo yang disiarkan ini hanya untuk tatapan kenangan saya dan rakan-rakan opis Sapura Secured Technologies.

Bukan senang nak dapat post macam ni di lain kali.

Terima kasih kerana sudi menatap photo-photo kami.

Terima kasih juga kepada penyumbang photo-photo yang awesome ni.

Love my opis,
Hafizah.

No comments:

Post a Comment