Tuesday, July 28, 2015

GLAUKOMA PENYAKIT MATA YANG MERBAHAYA

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar para pembaca setia fiezabard? Saya doakan anda sihat walafiat. Macam mana keadaan mata anda?

Baru-baru ni customer saya minta orderkan CARATOMAX...
Bukan satu tapi 4 sekaligus. Sbb dia tau CARATOMAX baik untuk kesihatan mata.Tambahan lagi adik dia ada masalah GLAUKOMA.


Mata yang mengalami gejala Glaukoma

Bahayanya GLAUKOMA ni kalau dibiarkan tanpa rawatan akan boleh mengakibatkan buta.



Cer anda bayangkan, kalau adik kawan saya ni buta. Sudah tentu kehidupannya mengalami sedikit kesukaran.

Kenali Glaukoma

Glaukoma adalah salah satu jenis penyakit mata menyebabkan penglihatan pandangan mata semakin lama akan semakin berkurang sehingga akhirnya mata akan menjadi buta. 

Ini terjadi disebabkan saluran cairan yang keluar dari bola mata tersumbat sehingga bola mata akan membesar dan bola mata akan menekan saraf mata yang berada di belakang bola mata. Akhirnya saraf mata tidak mendapatkan aliran darah secara sempurna sehingga saraf mata akan mati.

Punca utama glaukoma adalah hipertensi dan diabetis mellitus. Ada juga berpunca dari migrain, emosi tidak menentu dan pembuluh darah sempit.

Tekanan bola mata secara berterusan akan merosakkan saraf mata. Dan yang paling merbahaya ianya tidak disedari oleh pengidap glaukoma sendiri kerana ia berlaku sedikit demi sedikit.

Dinasihatkan kepada mereka yang berusia lebih dari 40 tahun sering menjalani pemeriksaan mata untuk detect sebarang gejala lebih awal.

CARATOMAX teman sejati mata

Alhamdulillah adik kawan saya mengambil langkah bijak dengan mengamalkan CARATOMAX.


inilah rupa paras carotomax yang digemari ramai.

CARATOMAX adalah agen anti oksida yang sangat tinggi dan sebagai peneutral radikal bebas.

Ingredient CARATOMaX dari sumber yang sangat semula jadi dari ektrak buahan membezakannya dengan vitamin dan ubat mata di pasaran.


Mampu ke kita nak telan semua buahan di atas tu sekali hidangan. Dengan sebiji kapsul Carotomax  telah merangkumi kesemua ektraks buah-buahan di atas yang saya percaya amat baik untuk mata.

Apa yang ada boleh buat cuma telan saja sebiji atau 2 biji selang sehari. Mudahkan. Insya Allah mata anda akan sihat.

Ada kawan saya kata CARATOMAX sebagai DETOX mata....
Ahaa...matapun kena detox ye.

Saya pernah amalkan CARATOMAX. Resultnya sangat best.
Saya ada rabun dan silau yang agak tinggi.

Beberapa minggu selepas amalkannya saya pandang lampu jalan dah tak pecah lagi.maknanya silau saya dah berkurang.
Best ke best!

Saya bercadang nak teruskan amalkan CARATOMAX...manalah tahu saya dah tak payah pakai cermin mata lagi lepas ni.

Saya doakan juga adik kawan saya sembuh dari penyakit glaukomanya.

Saya doakan juga anda yang membaca status ini mempunyai mata yang sihat dan gojes.

Testimoni

Di sini saya sharekan beberapa testimoni mereka yang pernah consume CAROTOMAX. Ramai dah jatuh cinta dengan caratomax dan resultnya sungguh awesome!



Sekiranya anda mengalami masalah yang sama dengan adik kawan saya ni sila hubungi saya Hafizah di 019-211 8757 (Telegram/Whatsapp).

Hafizah.
‪#‎matasihat‬
‪#‎rabun‬
‪#‎glaukoma‬
‪#‎buta‬
‪#‎awakkatmane‬

Sekiranya anda suka entri saya kali ini sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Mudah-mudahan dengan sekali anda klik anda dapat saham akhirat kerana dapat membantu orang yang mempunyai masalah mata.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

No comments:

Post a Comment