Friday, February 17, 2017

GUSI BERDARAH & GIGI GOYANG/KOPAK KETIKA HAMIL, TANDA KURANG KALSIUM

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar anda semua? Saya doakan anda dalam keadaan sihat walafiat.

Di sini saya nak cerita sikit kejadian petang tadi, tengah fokus buat kerja tetiba bos cakap

Bos : "apa nak buat eh kalau wife saya gigi goyang dan berdarah"

Fizah :"Oh, itu tandanya wife kurang Kalsium, tengah pregnant baby sedut Kalsium dalam badan kita macam sedut air sirap. Kalau badan ibu tak cukup Kalsium makanya Kalsium kat gigi, kalsium kat tulang ibu lah jadi mangsa sedutan, kesian kat ibu mengeropos tulang dan gigi"
*Wife bos saya sedang pregnant 7 bulan.

Bos :"wife dah makan kalsium yang doctor bagi, kenapa eh jadi macam tu. masih tak cukup ke Kalsiumnya"

Fizah :"oh...dah makan kalsium ke, Nak ambik kalsium bukan boleh tangkap muat je bos.

Seorang ibu mengandung sangat perlukan Kalsium 3x ganda dari orang biasa. Busuk-busuk pun 1000mg-1200mg Kalsium yang diorang perlukan.

Cuba bos tengok label Kalsium yang wife bos makan. ada Megnesium tak? dan berapa mg sukatannya dlm 1 tablet.

KALSIUM dan MAGNESIUM ni macam kembar siam tau bos.
KALSIUM perlukan MAGNESIUM dan MINERAL lain untuk membantu serapan Kalsium secara optimum ke dalam tubuh. Tanpa magnesium dan mineral, sia-sia je ambil Kalsium tapi tak de kesan.

Macam mana nak berkesan, Kalsium tak de kenderaan nak ditumpang untuk sampai ke tulang dan badan. Magnesium ni ibarat kenderaan buat Kalsium. Silap haribulan boleh kena batu karang pulak bila Kalsium terenap tanpa disebarkan."

Saya faham sangat situasi wife bos tu sebab saya pun pernah alaminya sebelum jatuh cinta dengan #OSTEMATRIX. Bukan saja berdarah gusi, kopak gigi...sakit belakang, krem, lenguh2, sembelit semua saya hadap masa pregnant dulu.

Dah anak 5 baru lah saya dapat solutionnya...kesian kat saya kan bos.


Syukur Alhamdulillah Allah hantarkan saya penyelesaian situasi seksaan saya dengan asbab Ostematrix. Saya nak share dengan rakan-rakan yang menghadapi masalah seperti saya dulu termasuk wife bos.


Meh saya share tips ambik Kalsium dengan cara yang betul supaya tak menyesal kemudian hari.
Jemput baca ye
Saya doakan wife bos sihat dan kandungan pun sihat. Insya Allah bulan 4 nanti dapat orang baru la ye..

#Ostematrix
#Gusiberdarah
#Gigigoyang
#KalsiumMagnesium
#LiveAmazing
#SetPregnancy
#MengandungSihat

Rebut peluang Bulan Februari ini dengan Tawaran Istimewa khas untuk anda yang hubungi saya segera.

#BUY6FREE1
#BUY2DISKAUN5%

Sekiranya anda suka dengan entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali tekan anda ramai yang akan dapat manfaat. Anda akan dapat pahala FREE je.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

pages:


Purplehomeshoppe


1 comment: