Monday, February 12, 2018

SAAT DIGERUNI DAN DITAKUTI OLEH WANITA BERPANTANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera membaca setia fiezabard yang dihormati.

Apa khabar? Saya doakan anda sihat walafiat disamping keluarga tercinta.

Maaf lama saya menyepi. entri ini pun dah lama saya peram. Mudahan ia menjadi manfaat anda yang setia membaca.

Ini bukan kisah mitos atau kisah hantu ye. Ini memang kisah benar yang saya pernah alami.

4 tahun lepas, gembiranya teramat sangat syukur Alhamdulillah dikurniakan cahaya mata gegirl untuk kedua kalinya. Oklah tu, 3 boboy dan 2 gegirl.

Tapi saat yang paling mengerikan yang tak dapat saya lupai bila tiba nak buang air besar. Seram ada, takut ada, ngeri pun ada. Macam tengok citer horror la...
Perasaan macam ni sering berulang setiap kali dalam pantang. Bukan nampak hantu atau meroyan. Tapi.....

Muka saya sebiji macam photo tu. Berpeluh, menangis, terketar saat nak membuang. Sangat seksa tau.
3 hingga 4 hari tak membuang, hati dah tak tentu arah sebab confirm saat yang menyakitkan lebih sakit dari nak beranak akan kurasai.

Ada satu ketika 3-4 jam dalam bilik air menanggung seksa. Suami tunggu kat luar bilik air dah cuak risau apsal kita lama sangat dalam bilik air. Dia tak tahu segala peluh jantan betina, air mata dah habis keluar...seksa sembelit belum selesai. Allah saja yang tahu.

Syukur, tika tu baby pun nyenyak tidur lepas kekenyangan menyusu. Tak de la melalak.

Kitalah melalak sorang-sorang dalam toilet. huwaaaaaaa 😥😥😥

Masa tu apa jenis buah saya makan. Dari betik, pisang, epal. sayur pun makan. Orang kata kurang air, dah banyak dah minum.  Bila makan buah Prune dalam kotak tu baru ada tanda-tanda nak membuang. Tu pun masih sembelit lagi.

Sesekali je rasa senang nak membuang. Masa tu rasa heaven sangat.

Masa tu tak kenal OSTEMATRIX lagi dan saya pula memang tak percaya makanan-makanan tambahan ni boleh membantu.

Syukur sangat satu hari kawan saya suggest ambik OSTEMATRIX ni. Saya pun masa tu blur..blur, apa ke mende la Ostematrix yang kawan suggest nih.



Saya ambik Ostematrix pun sebab tulang belakang saya teramat sakit sejak mula-mula pregnant lagi. Berurut pun tak hilang sakit belakang macam tulang tu kena tarik dan kena siat-siat.

Kawan saya kata Ostematrix ada Kalsium. Bukan sekadar Kalsium, ia jugak mengandungi vitamin D dan vitamin-vitamin lain.





Masa tu masih blur lagi,yang saya tau Kalsium ni untuk kuatkan tulang je. Telan je la malam tu seperti disyorkan sebelum tidur.

Tapi orang kata, Tak percaya tak pe, ambik je.

Alhamdulillah, so amazing, sekali je cuba esoknya hilang terus sakit belakang saya.

Yang menakjubkan lagi, pagi-pagi buta lagi saya dah berkejar ke Cik Tan***.

Wow pantas sungguh kesannya. Baru sekali ambik je dah dapat kesan yang baik.

Yang lebih menggembirakan saya sejak hari itu seksa SEMBELIT saya pun hilang. Lancar je membuang. Tiap-tiap hari pasti membuang. Syukur Alhamdulillah.

Kepada anda yang pernah mengalami pengalaman dan seksaan berpantang seperti saya, silalah selamatkan diri anda dari terseksa.

Anda masih tak percaya, meh saya share beberapa testimoni.

Testimoni 1: Sembelit tiada dengan Ostematrix



Testimoni 2: Bebas Sembelit,lenguh dan dapat tidur nyenyak



Testimoni 3: Lawas ketika pantang. No more Sembelit



Testimoni 4 : Lawas , hilang sakit belakang dan kurang kekejangan


Testimoni 5: Kurang sakit belakang, lawas (kurang sembelit) untuk lelaki dan wanita


Testimoni 6 :Bebas dari derita Sembelit

Masih tak percaya lagi.

Sekiranya anda suka dengan entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali tekan anda ramai yang akan dapat manfaat. Anda akan dapat pahala FREE je.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

pages:


Purplehomeshoppe




#SetSembelit
#DalamPantang
#SeksaanDalamPantang
#LoveOste
#LiveAmazing

No comments:

Post a Comment