Thursday, February 16, 2017

Sakit Badan Gara-gara Tournament Bowling Reda dengan Ostematrik

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat walafiat di samping keluarga tercinta.

Baru-baru ini saya join tournament Bowling anjuran Persatuan Penduduk Lestari Putra (PPLEP7) iaitu kejiranan saya di Taman Lestari Putra, Seri Kembangan.

Tournament diadakan di Wangsa Bowl IOI City Mall, Putrajaya. Dekat pun dengan taman perumahan kami.


Gaya macam PRO. Tapi hakikatnya balik je rumah sakit satu badan.

Bahu sakit, kaki sakit, punggung sakit. Salah step la tu. Kena coaching dengan sifu ni baru tak sakit.

Saat tu nak je cari tukang urut. Nak mintak tolong cik abang urut mahu bertambah sakit. Hasrat nak cari tukang urut asyik tertangguh dek kerana masa yang tak mengizinkan.

Sudahnya buat sementara kutelan dulu #OSTEMATRIX .


So Amazing! Alhamdulillah, telan ostematrix sekali je, esoknya terus sakit-sakit badan di bahu akibat balingan bowling hingga 3 games dan otot pinggul yang tegang dah tak ada rasa sakit lagi dah...

Seronoknya...syukur Alhamdulillah selesa sikit rasa badan bila dah tak de rasa sakit dan otot-otot menegang lagi.
Dah tak payah nak cari tukang urut lagi dah. Saya dah ada tukang urut semulajadi.

Ostematrix bukan saja tukang urut saya, tapi ianya berfungsi membaikpulih sel-sel badan yang telah rosak.

Lepas ni boleh la memboling lagi. Yeh!!

Nak tahu apa kelebihan OSTEMATRIX. Jom belek-belek entri saya seterusnya


#tukangurutsemulajadi
#AmazingLive
#Ostematrix
#sakitotot
#bowlingtournament

Kepada anda yang mengalami situasi seperti saya jangan segan silu hubungi saya Hafizah Agen anda di 019-211 8757 untuk konsultansi PERCUMA.

Rebut peluang Bulan Februari ini dengan Tawaran Istimewa khas untuk anda yang hubungi saya segera.

#BUY6FREE1
#BUY2DISKAUN5%

Sekiranya anda suka dengan entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali tekan anda ramai yang akan dapat manfaat. Anda akan dapat pahala FREE je.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

pages:

Purplehomeshoppe





No comments:

Post a Comment