Friday, February 17, 2017

KUKU BURUK KEMBALI CANTIK DENGAN ESP

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat walafiat disamping keluarga tercinta.

Saya ni sejak sekolah rendah lagi mengalami situasi 'Buruk Kuku'. Saya tak tahu apa nama spesifik penyakit saya ni.

Kadang molek cantik kuku ni. Kadang-kadang bila penyakit datang kuku jari telunjuk kanan saya ni jadi separuh dari permukaan hujung jari.

Macam mana boleh jadi macam tu bilamana kuku jari telunjuk saya ni tetiba jadi gatal dihujungnya. Panjang sikit je dah gatal. Disebabkan kegatalan tu saya potong hingga betul-betul sampai kulit kuku tu.


Sudahnya kuku saya semakin menghampiri pangkal kuku. Buruk sangat. Macam dalam gambar. Tu tak kronik sangat. Ada pernah tahap kronik kuku saya seperti nak tanggal. Tinggal kulit dan isi je. Kuku keras tu hilang. Buruk memang buruk sangat. Gatal Allah saja yang tahu.

Sejak kecik tak jumpa solutionnya. Pergi hospital dia bagi ubat luka kot. Saya pun tak ingat. Terseksa sangat bila penyakit 'Buruk Kuku' saya ni melanda. Kalau nak tunjukkan sesuatu kat kawan pun terpaksa guna jari lain sebab nak sorok kuku yang buruk tu...hahahahha..

Alhamdulillah. Sekarang saya dah jumpa solutionnya. Sejak saya amalkan Energyzing Soy Protein(ESP), Kuku saya cantik semula. Dah tak buruk lagi. Gatal ada sedikit rasa tapi tak lah seteruk sebelum ni.

Saya ambik ESP ni actually nak PEKATKAN SUSU BADAN asalnya dan nak TAMBAH ENERGY. Tak sangka pulak dapat bonus selesaikan isu 'Buruk Kuku' saya yang sekian lama ditanggung.

Yang saya faham ESP ni mengandungi Protein Soya non-GMO yang baik untuk pembentukkan semula sel badan yang rosak. Sebab tu la kuku saya bertambah baik sekarang bila sel dan tisu yang rosak dah dibaikpulih.

Saya pernah buat experiment ke atas diri saya. Saya cuba tak ambik ESP selama 2 bulan. Tau tak jadi apa?
Penyakit 'Buruk Kuku' saya kembali semula. Oh no! Sejak itu saya tak boleh tinggalkan ESP saya. Lagipun saya suka soya. ESP adalah satu-satunya soya non-GMO yang saya yakin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Jom Ber'ESP'

#LoveMinumSoyaNonGMO
#BurukKuku
#LiveAmazing
#EnergyzingSoyProtein
#ESP
#KukuCantik
#KulitCantik

Kepada anda yang mengalami situasi seperti saya jangan segan silu hubungi saya Hafizah Agen anda di 019-211 8757 untuk konsultansi PERCUMA.

Anda dijemput baca entri ESP yang lain. Sila Klik di bawah


Sekiranya anda suka dengan entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali tekan anda ramai yang akan dapat manfaat. Anda akan dapat pahala FREE je.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

pages:

Purplehomeshoppe

No comments:

Post a Comment