Wednesday, September 3, 2014

KISAH SEORANG PEREMPUAN TUA KENCING BERDIRI

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabatku sekalian, sihat? Alhamdulillah saya doakan anda dikurniakan kesihatan supaya mudah beribadah di bumi Allah ini.

Entri kali ini saya nak kongsikan dengan anda satu kisah seorang perempuan tua yang diceritakan oleh rakan saya baru-baru ini.

Rakan saya ini kenal dengan seorang makcik yang sudah lama mengalami sakit lutut. Yang menyedihkan saya dari cerita rakan saya ini, derita sakit lutut makcik ini hingga menyukarkan rutin hariannya.

Untuk makluman anda, sakit lutut makcik ini sangat kronik sehingga sampai satu tahap dia terpaksa kencing berdiri kerana dia tidak berupaya untuk mencangkung lagi.

Makcik ini rasa tidak selesa bila dia terpaksa kencing berdiri kerana was-was dengan kesucian dirinya bila kencing meleleh disekitar kakinya. Tentu najis nantikan.

Tambahan lagi, pergerakkannya juga terbatas. Makcik ini tidak boleh lagi berjalan jauh kerana sakit lututnya akan menyerang bila berdiri terlalu lama.

Dia juga tidak berupaya solat berdiri. Sekiranya nak bersolat kerusi menjadi tempat sandaran. Mujur sekarang di masjid atau di surau telah disediakan kerusi untuk orang seperti makcik ini.

Alhamdulillah, rakan saya mengambil langkah bijak dengan mengesyorkan suppliment SET SENDI kepada makcik ini.

SET SENDI ini lah yang saya berikan juga kepada kakak ipar saya yang sakit sendi.



Sakit Lutut Hilang Selepas Seminggu


Menurut rakan saya lagi, dia telah 'follow up' makcik ini selepas seminggu menggunakan SET SENDI yang disyorkan.

Alhamdulillah, kesan yang sangat positif SET SENDI ini terhadap makcik yang sekian lama menderita sakit lutut. Yang paling menggembirakan syukur nikmat Allah berikan, makcik ini dah boleh solat berdiri, subhanallah!

Sebulan selepas itu, makcik tersebut datang sendiri menemui rakan saya ini untuk dapatkan SET SENDI tambahan dan mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada rakan saya ini kerana telah menyelesaikan masalah yang dihadapinya bertahun-tahun.

Alhamdulillah, saya yang mendengar cerita rakan saya pun rasa terharu kerana beliau telah memberi satu peluang yang sangat berharga untuk seorang wanita yang inginkan beribadah dengan sempurna dikala usianya telah senja.

Testimoni

Sebenarnya ramai orang di luar sana yang telah berjaya membuktikan SET SENDI SHAKLEE ini adalah yang terbaik untuk individu yang mempunyai masalah sakit lutut contohnya kakak ipar saya sendiri.

1. Macam umur 40-an


Testimoni Kak Marsita (kakak ipar saya) setelah sebulan menggunakan SET SENDI.
2. kejar cucu naik tangga



3. terawikh 8 rakaat jadi 20 rakaat, syukur...



4. lutut dah tak rasa menyucuk



Amacam hebat tak SET SENDI Shaklee ini. Apa tunggu lagi.

Saya doakan agar makcik yang diceritakan oleh rakan saya tadi beroleh kesihatan yang optimum supaya dia dapat menjalani rutin harian dan beribadah dengan sempurna.

Begitu juga dengan kakak ipar saya dan kepada semua bekas pesakit LUTUT agar Allah sentiasa memberi kesihatan dan kesejahteraan hidup di dunia dan akhirat.

Anda bagaimana? Oh! muda lagi, tak sakit lutut lagi ye. Mungkin anda ada mak, ayah, nenek, datuk, kakak atau saudara mara yang mengalami masalah LUTUT yang serupa dengan makcik tadi. Adakah anda sekadar memandang dan kata kesian saja kepada mereka.

Apalah salahnya anda hulurkan bantuan kepada mereka untuk menyelesaikan masalah mereka atau setidak-tidaknya menyampaikan sharing saya ini kepada mereka agar mereka sama-sama dapat mengecapi hidup BEBAS dari SAKIT LUTUT.

Terima kasih kerana membaca coretan saya.

Sekiranya anda suka entri ini sila tekan button LIKE dan SHARE.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!

Anda juga boleh terus order di sini dengan menekan button order di bawah dan order anda akan dihantar ke pintu rumah/office anda dengan segera. Sila hubungi saya dahulu sebelum order untuk KONSULTANSI DAN JADUAL MAKAN PERCUMA.


No comments:

Post a Comment