Thursday, August 2, 2018

Kenapa dah Makan Kalsium Masih Sakit Belakang?

Assalamualaikum wbt.

Hai apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi sekalian. Saya doakan sahabat sekalian dalam lindungan Allah swt.

Lama benar saya tak bersiarankan? Lama betul blog ni terperap.Bz sangat la kot konon.

Kali ini entri saya mengisahkan suatu hari perbualan antara saya dan bos.

Baca ye 😊😊😊

Sudah Makan Kalsium Tapi Masih Krem

Wife bos saya ni sedang hamil 5 bulan.

Bos :"wife dah makan kalsium. bila malam selalu KREM. Tiap-tiap hari ngadu sakit belakang. masih tak cukup ke Kalsiumnya"

Fizah :"oh...dah makan kalsium ke, Nak ambik kalsium bukan boleh tangkap muat je bos.

Seorang ibu mengandung sangat perlukan Kalsium 3x ganda dari orang biasa. Busuk-busuk pun 1000mg-1300mg Kalsium yang mereka perlukan.



Cuba bos tengok label Kalsium yang wife bos makan. ada Magnesium tak? dan berapa mg sukatannya dlm 1 tablet.

Kalsium dan Magnesium Kembar Siam

KALSIUM dan MAGNESIUM ni macam kembar siam tau bos.
KALSIUM perlukan MAGNESIUM dan MINERAL lain untuk membantu serapan Kalsium secara optimum ke dalam tubuh. Tanpa magnesium dan mineral, sia-sia je ambil Kalsium tapi tak de kesan.

Macam mana nak berkesan, Kalsium tak de kenderaan nak ditumpang untuk sampai ke tulang dan badan. Magnesium ni ibarat kenderaan buat Kalsium. Silap haribulan boleh kena batu karang pulak bila Kalsium terenap tanpa disebarkan."

Saya faham sangat situasi wife bos tu sebab saya pun pernah alaminya sebelum jatuh cinta dengan #OSTEMATRIX. Bukan saja berdarah gusi, kopak gigi...sakit belakang, krem, lenguh2, sembelit semua saya hadap masa pregnant dulu.

Dah anak 5 baru lah saya dapat solutionnya...kesian kat saya kan bos.

Nak tahu macam mana kisah tragis saya tanpa Kalsium Magnesium secukup zaman dahulu kala jemput baca di link 👇👇👇




TESTIMONI OSTEMATRIX

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


#sakitbelakang
#kalsium
#krem
#gusiberdarah
#osteoporosis
# Ostematrix
# Gusiberdarah
# Gigigoyang
# KalsiumMagnesium
# LiveAmazing
# SetPregnancy
# MengandungSihat


Sekiranya anda suka dengan entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali tekan anda ramai yang akan dapat manfaat. Anda akan dapat pahala FREE je.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

pages:

Purplehomeshoppe

No comments:

Post a Comment