Sunday, March 4, 2018

Rahsia Kecantikan Sejati Dengan YOUTH Shaklee 100% Terbukti Secara Klinikal, Anti-aging, Kekal Muda Jelita

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard disayangi? Mudahan saya doakan anda dilindungi Allah sentiasa dan kekal muda jelita.

Seperti yang dijanjikan dalam entri fiezabard sebelum ni, saya nak share kenapa saya tak sabar nak memiliki produk skin care YOUTH, keluaran terbaru Shaklee menggantikan skin care Nutriwhite.

Anda baca sampai habis, saya percaya anda juga tak sabar nak memiliki satu untuk penjagaan wajah anda.


YOUTH SKIN CARE


YOUTH skin care adalah satu kejayaan besar dalam sains penjagaan kulit. YOUTH bukan saja menjanjikan kesihatan maksima kulit wajah, malah 100% jaminan secara klinikal meremajakan kulit kepada usia yang lebih muda dari usia sebenar.

Sapa yang tak nak kelihatan muda remaja sentiasakan. 😊😊

YOUTH Skin Care ni adalah produk terbaru Shaklee yang baru saja dilancarkan semasa Business Leaders National Conference 2018 yang saya hadir baru-baru ni. Ketika itu saya ter'order' satu set YOUTH skin care bila saya teruja dengan kehebatan YOUTH.

Sila baca perkongsian saya semasa Business Leader National Conference (BLNC) 2018

Klik Sini πŸ‘‰πŸ‘‰πŸ‘‰πŸ‘‰ Seronoknya BLNC !!!

Kenapa perlu korbankan keselamatan dan ketulenan hanya untuk kecantikan

YOUTH direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya dan tiada bahan-bahan yang merbahayakan bukan saja kepada kulit malah kepada alam sekitar.

Ujian dan kajian menyeluruh telah dijalan bukan setahun dua saja tau. Shaklee telah mengambil masa 8 tahun untuk mencari bahan-bahan yang paling semula jadi di dunia untuk beri kesan yang paling maksima terhadap hasil anti-aging tanpa bahan kimia.

Ujian juga telah dibuat lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing pada setiap bahan botanikal baru mereka temui. Bukan sekali tau ujian, ujian dilakukan sebanyak 3 kali ganda berbanding yang diperlukan.

Malah Shaklee telah menjalankan lebih dari 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan setiap produk SELAMAT.




100,000 kali ujian kualiti untuk setiap produk

πŸ‡ Bebas dari bahan terlarang

Satu lagi perkara yang sangat penting dititikberatkan dalam pemilihan produk penjagaan kulit anda ialah anda wajib pastikan produk pilihan anda bebas dari bahan terlarang.

Shaklee telah berjaya menyenaraikan 2,500 kandungan bahan kimia merbahaya yang terdapat dalam banyak produk kosmetik dan penjagaan kulit di pasaran. Actually banyak lagi yang tak tersenarai di sini.




Tiada satu pun bahan terlarang diatas digunapakai dalam produk YOUTH

πŸ‡ Ujian Klinikal dari Pakar Bertaraf Dunia

Apa yang menjadi keterujaan saya bila dapat tahu keberkesanan YOUTH dibuktikan melalui kajian-kajian dan ujian klinikal oleh PAKAR KULIT BERTARAF DUNIA ( World-Class Skin Expert ). Pakar-pakar ini telah berpengalaman lebih dari 20 tahun dalam bidang kecantikan kulit.

Lebih menarik lagi mereka juga pernah bekerja dengan jenama skin care peringkat antarabangsa seperti Estee Lauder, Yves Saint Laurent dan Givenchy.

Kalau anda nak tahu Ujian Klinikal dijalankan mengunakan INDEKS USIA KULIT (SKIN AGE INDEX) yang mengkaji kehadiran tanda-tanda penuaan melalui data klinikal.

INDEKS USIA KULIT (SKIN AGE INDEX) digunakan untuk mengukur penampilan tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta. Antaranya ialah:-

❤ Kedutan Kulit  
❤ Tekstur Kulit  
❤ Saiz Pori  
❤ Hiperpigmentasi  
❤ Kekenduran
❤ Keanjalan
❤ Seri Kulit
❤ Tona Kulit




Keputusan Indeks Usia Kulit menunjukkan 100% daripada wanita yang mengikuti kajian ni terbukti kulitnya menjadi lebih muda berbanding sebelumnya, hanya dalam tempoh 7 hari sahaja dan 2/3 wanita berjaya menjadikan kulit 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.



Keputusan klinikal tanpa kompromi YOUTH membuktikan:-

🌾 100% wanita memiliki kulit yang kelihatan lebih muda



🌾2 daripada 3 wanita mengubah usia kulit mereka kepada 10 tahun lebih muda.


Shaklee adalah satu-satunya syarikat dalam dunia ini yang buat Index Usia Kulit (Skin Age Index). Anda cuba cari, tiada syarikat lain yang buat Skin Age Index seperti ini.

πŸ‡ Apakah Index Usia Kulit (Skin Age Index)?

Indeks Usia Kulit (Skin Age Index) ini bukan berdasarkan testimoni dan feedback pengguna tau!

Dan juga bukan melalui mesin skin analisis yang saya cuba di Business Leaders National Conference tempohari. Tidak sama sekali.

Skin Age Index ini melibatkan Mathematical Equation and Mathematical Model daripada data saintifik yang dilakukan secara terperinci oleh pakar kulit antarabangsa, ok!

Klinikal kajian yang dilakukan melibatkan data lebih dari 100 wanita pelbagai bangsa dari pelbagai benua di mana 20 wanita setiap peringkat umur diuji:

20 tahun
30 tahun
40 tahun
50 tahun
60 tahun

πŸ‡ 100% Vegan

Formula terbaru YOUTH ni dihasilkan secara KLINIKAL oleh PAKAR KULIT bertaraf dunia ok! 


YOUTH telah dibuktikan oleh pakar antarabangsa :

🌾 100% Vegan
🌾 Kandungannya dari bahan semulajadi
🌾 Hipoallergenik
🌾 Non-Comedogenic (tidak menyumbat liang pori)
🌾 Diuji oleh Dermatologi
🌾 Diuji oleh Oftalmologi



πŸ‡ Apa lagi yang bestnya YOUTH !!

🌿YOUTH 100% vegan (boleh kira dengan jari hanya beberapa produk skincare Vegan saja di Malaysia ni kan).
🌿YOUTH bebas cruelty (Tiada ujian ke atas haiwan dijalankan).
🌿YOUTH bebas daripada 2500 bahan kimia dan bahan penjagaan kulit yang berbahaya.
🌿YOUTH terbukti mempercepatkan pembaharuan sel kulit 10x ganda lebih cepat berbanding biasa.
🌿YOUTH digunakan oleh CEO Shaklee Corp sendiri sepanjang proses R&D dijalankan (Ujian terhadap diri sendiri dan isterinya).
🌿 YOUTH adalah hasil daripada R&D selama 8 tahun untuk menghasilkan satu rangkaian penjagaan muka yang sesuai untuk semua jenis kulit dan semua peringkat usia.
🌿 YOUTH ada 8 paten terhadap formula-formulanya.
🌿 YOUTH sangat sesuai untuk SEMUA peringkat usia dan tidak mengira gender lelaki, perempuan, muda, tua, dan semua jenis kulit.
🌿YOUTH mesra wuduk (mudah ditanggalkan tanpa meninggalkan kesan minyak di wajah)
🌿 YOUTH bukan hanya mencantikkan wajah malah menjadikan anda kelihatan KEKAL MUDA JELITA.
🌿YOUTH mempunyai packaging yang sangat menarik dan mudah untuk digunakan serta sangat mesra pengguna. Pengguna hanya perlu pulas dan pam serta putar dan picit saja untuk menggunakan YOUTH.

πŸ‡ Apa ada dalam YOUTH yang membuatkan ia begitu berkesan?

Tak kira apa produk skin care yang anda pilih, anda perlu bijak mencari produk yang berkesan dan tidak merbahaya.

Alhamdulillah, YOUTH merupakan satu revolusi dalam dunia kecantikan dan penjagaan kulit. Setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada lifestyle anda, kerosakan persekitaran atau penuaan semulajadi.

Kesemua produk YOUTH menggunakan 100% dari tumbuh-tumbuhan botani alam semulajadi. 



🌾Cer kita tengok apakah ekstrak buah-buahan dalam YOUTH




Polifenol Muscadine Grape melindungi dan memperbaiki DNA sel dan menghalang kerosakan kolagen dan elastin
Muscadine Grape ini juga adalah kandungan asas yang terdapat dalam VIVIX iaitu suppliment no 1 super duper power dari rangkaian produk Shaklee juga.


Digabungkan dengan Lotus Japonicus Extractmengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semua sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.


Apple Stem Cell Extract – apple cell merupakan sel yang hampir sama dengan sel kulit manusia. Ia mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya anda kelihatan lebih berseri dan lembut lebih lama.


Schisandra Chinensis Fruit Extract – berfungsi untuk menyokong struktur kulit muda dan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan. Secara tradisional di gunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit.

Vital Repair+ (Vitamins, Botanicals) – memberikan nutrien anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

πŸ‡ 6 Produk YOUTH Skin Care yang wajib anda miliki

YOUTH menyediakan 6 produk lengkap untuk penjagaan secara menyeluruh.

🌿LUMINOUS GEL OIL CLEANSER


3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, cleanser ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.



🌾 Bahan-bahan utama:
Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Menghaluskan

🌿 PERFECTING SKIN TONER

Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang lebih berseri.

🌾 Bahan-bahan utama:
Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Menghaluskan

 πŸŒΏ AGE DEFENSE MOISTURISER - SPF 50

Perlindungan untuk kulit lebih bukan sahaja daripada sinaran matahari. Tetapi ia adalah pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaik penampilan kulit secara menyeluruh.

🌾 Bahan-bahan utama:
SPF 50, Vital Repair + Complex, Muscadine Grape Extract

🌿 YOUTH ACTIVATING SERUM

Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda lebih muda dan mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

🌾 Bahan-bahan utama:
YOUTH Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A

🌿 ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT

Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.

🌾 Bahan-bahan utama:
Vital Repair + Complex, Schisandra Chinesis, Lotus Japonicus

🌿 RADIANCE C + E

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
Radiance C+E megurangkn tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
Kapsul ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% biodegradasi dan diforumulasikan tanpa bahan pengawet.

🌾 Bahan-bahan utama:
20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi.

πŸ‡ 5 Langkah penggunaan YOUTH setiap hari yang perlu diikuti



πŸ‡ Testimonial YOUTH Malaysia



Parut-parut jerawat semakin pudar selepas tak sampai 30 hari penggunaan

Di usia 50, kulit lebih cerah berbanding sebelum YOUTH, kedutan dan eye bag juga berkurangan di bahagian mata.

Master nur Adilah ni share pengalamannya di BLNC 2018 yang lalu, beliau kata sebelum YOUTH kulitnya sangat sensitif dan berjerawat. Selepas YOUTH tak sampai sebulan kulitnya bertambah cerah dan jerawat juga berkurangan.

Master Rozyta juga share kisahnya, dalam usia 50-an ni jeragat diwajahnya mulai bertambah. Selepas YOUTH tak sampai 30 hari jeragatnya semakin pudar dan wajah bertambah cerah. Master Rozyta semakin berkeyakinan dengan menerampilannya.

Wajah Master Vijey yang berusia 50-an semakin cerah dan bersinar ceria selepas menggunakan YOUTH


YOUTH bukan hanya untuk wanita ok! Lelaki pun sesuai menggunakan YOUTH untuk penjagaan wajah mereka. Lelaki pun nak cantik jugak.

Haaa....tengok tu, kawah-kawah berlubang kesan jerawat semakin menyusut selepas penggunaan YOUTH dalam masa tak sampai 30 hari.

Nak share testimoni YOUTH kat diri sendiri.
BEFORE YOUTH - Hanya ambil suppliment Shaklee
AFTER 7  days YOUTH - Selepas 7 hari guna YOUTH + suppliment Shaklee

Nampak ke perbezaannya, kulit lebih cerah dan yang ketara blackhead dah berkurang. sebab tu kat bahagian hidung tu shining-shining (area hidunglah blackhead saya membiak dengan jayanya sebelum guna YOUTH).


Amacam? Anda dah tahu kan kenapa saya teruja dan tak sabar nak cuba YOUTH bila saya dah dengar pencerahan di Business Leader National Conference (BLNC) 2018 baru-baru ni. Sebab tu saya tak lepaskan peluang untuk dapatkan YOUTH pertama saya.


YOUTH pertama saya semasa di BLNC 2018

YOUTH ni bukan calang-calang produk ye. Setiap produk Shaklee yang bakal dikeluarkan akan diuji oleh CEO Shaklee Corp sendiri sebelum betul-betul boleh diedarkan kepada pengguna.

Amacam?

Anda rasa nak dapatkan YOUTH pertama anda hari ini?

Meh hubungi saya Hafizah untuk dapatkan SET YOUTH pertama ada dengan harga yang paling JIMAT dengan hubungi saya segera Hafizah (019-211 8757)

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Hafizah untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HAFIZAH MAHFOZ
Shaklee ID : 961265
hafizahmahfoz@gmail.com
FB: Hafizahmahfoz (sila klik)

019-211 8757 
(Call, SMS, WhatsApp, Telegram)


No comments:

Post a Comment