Monday, April 25, 2016

YUMMY!! 10 RESEPI SMOOTHIE LAZAT YANG WAJIB DICUBA

Assalamualaikum wbt,

Hai Apa khabar sahabat fiezabard? Sihat?

Saya doakan anda sihat dan sentiasa tersenyum disamping keluarga tercinta.

Kali ini saya nak share resepi.

Resepi ini jarang-jarang saya buat. Tapi bila dah buat pasti nak lagi. Saya ni penggemar ice-cream dan ice-blended. Saya pasti ada dikalangan rakan saya yang membaca ini juga penggemar ice-cream dan ice-blended kan? Walaupun orang kata ice-cream tu tak elok diambil sebab kandungan gulanya yang banyak dan kandungan pewarna dan bahan tiruannya juga membahayakan kesihatan. Tapi bila dah kata kita suka, sukar nak buang tabiat ice-cream mania.

Syukur Alhamdulillah, baru-baru ni saya jumpa resepi smoothie yang saya rasa dah tiba masanya saya ubah tabiat ice-cream mania saya kepada smoothie mania yang lebih menyihatkan.

Tambahan lagi setiap hari Rabu saya sering mendengar kata-kata Prof. Dr Muhaya yang menggalakkan makan lebih buahan dengan mengisarnya menjadi jus buahan.

Apa kata ubah minuman/desert kegemaran anda kepada minuman/desert yang lebih menyihatkan. Lebih-lebih lagi cuaca panas ni. Tekak nak yang sejuk je kan?

Jom kita tengok apa yang kita boleh buat untuk tekak kita petang ini.














Emmm....Yummyyy!!
Terliur tak?


Sedappp nyaaaa.....

***********************************************************
AMARAN: Minuman/Desert Smoothie ESP ini hanya sesuai untuk anda berusia 12 tahun ke atas.

Untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun sila gantikan ESP dengan Mealshake. Rasanya lebih sedap dan pasti anak anda suka.

***********************************************************

Dah lama saya amalkan ESP ni sejak 2 tahun yang lalu, dan saya tahu banyak kelebihan yang saya perolehi darinya. Antaranya kulit saya menjadi licin, flawless, kurang berjerawat, jeragat berkurang dan yang penting tambahan energy saya setiap hari. Almaklumlah umur dah masuk 4 series ni. Energy kena tambah untuk menjaga anak-anak yang masih kecil lagi.

Untuk para body builder, abam-abam sado juga elok ambil protein ESP yang terbukti hanya menggunakan soya yang tidak diubah suai secara genetic (non-gmo) protein soya.

Hopefully, anda faham apa itu soya non-gmo dan bahaya pengambilan soya GMO.

Sila klik link ini BAHAYA AMBIL SOYA (SILA KLIK)


Okla, saya harap anda enjoy dengan smoothie-smoothie yang anda cuba.

Amacam?? sedappp....

Hmm...akak pun nak pergi beli buah avacado ni nak buat smoothie alpokat.

Selamat mencuba ye!

Kalau sedap jangan lupa share dan jiran sebelah rumah ke, kawan yang dok sebelah ke, kawan surau ke, ahli mesyuarat tingkap ke.

Tak dapat share smoothie...SHARE la resepi ni kat kawan-kawan.

Mudahan mereka dapat manfaat dengan mengamalkan pemakanan sihat ni.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!

Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:
hafizahmahfoz

Mohon SHARE dan LIKE entri ini sekiranya ia memberi manfaat kepada anda semua.


Terima kasih kerana sudi membaca.

love,
Hafizah

No comments:

Post a Comment