Wednesday, February 18, 2015

PENCUCI MULTIPURPOSE YANG WAJIB DIMILIKI : PART 2

Assalamualaikum wbt

Apa khabar sahabat-sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda dalam lindungan Allah swt.

Seperti yang dijanjikan saya ingin berkongsi dengan anda beberapa testimoni Basic H yang telah saya cuba.

Sekiranya anda belum baca entri Basic H saya PART 1, Sila klik link 

PENCUCI MULTIPURPOSE YANG WAJIB DIMILIKI : PART 1

Beberapa testimoni Basic H yang pernah saya dan rakan-rakan saya cuba saya kongsikan di sini. Semoga anda dapat manfaatnya.


Kolar Baju Sekolah



Tudung Sekolah Anak Dara



Cuci Keladak Jam

Testimoni Rakan saya mencuci jamnya yang dah berkeladak



Contengan Maker Pen



Baju Sekolah Comot



Kerak Periuk

Sakit hati tak kalau periuk macam ni?




Rendam 1/2 sudu kecil Basic H dengan air




Hasilnya




Wow!! kilat ....boleh buat cermin...Wahhhh!!!! gitu...

Satu lagi testimoni Kerak periuk



Sukatan Basic H

Untuk sukatan Basic H yang disarankan adalah seperti berikut mengikut kapasiti cucian yang diperlukan



Sekiranya anda suka entri saya kali ini sila tekan button SHARE dan LIKE supaya lebih ramai orang yang dapat manfaatnya nanti.

Sebaik-baik umat adalah orang yang memberi manfaat kepada orang lain. Insya Allah dengan sekali klik anda akan dapat ganjaran yang besar di akhirat kelak...Wallahualam.

Love,
~Hafizah

Beramal seolah-olah mati esok,
Bekerja seolah-olah hidup seribu tahun lagi,


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and


BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


No comments:

Post a Comment