Sunday, June 5, 2016

CARA MENGATASI ALAHAN KEGATALAN WAKTU MENGANDUNG DALAM MASA SEHARI SAHAJA YANG RAMAI ORANG TAK TAHU

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat dan ceria disamping keluarga tercinta.

Baru-baru ini ada sorang kawan saya ni kata kawan dia mengalami kegatalan yang amat sangat sehingga tangan yang cantik dan lembut kelihatan kehitaman disebabkan sentiasa digaru. Bila dah setiap hari digaru akhirnya kesan hitam semakin teruk dan buruk.



Burukkan rupa jejarinya kesan dari digaru hingga meninggalkan kesan kehitaman dan mengelupas pada kulit.


Alahan kegatalan ini bertambah teruk sejak 3 hari yang lepas menyebabkan kawannya sangat tidak selesa.

Ubat farmasi dan doktor tidak beri kesan

Sejak dari mula mengandung lagi tangannya gatal hingga mengelupas kulitnya. Gatal memang tak boleh nak katalah merenyam asyik nak digaru saja. Orang kata alahan semasa mengandung.

Pelbagai ubat dah dicubanya. Dari ubat farmasi hinggalah ubat doktor semua tak beri kesan. Hampir putus asa kawannya menahan kegatalan dan buntu nak mencari jalan penyelesaian.

Bila beliau google kalau-kalau ada penawar yang boleh mengatasi situasinya ini, yang akan keluar Herbablend krim. Google saja, kata Herbablend terbaik. Hebat sangat ke krim herbablend tu? Baca sampai habis nak tengok krim herbablend ni power ke tak power.

Jadi, beliau mengambil langkah terakhir ini dan memesan Herbablend krim ini dengan saya. Kebetulan saya juga peminat setia krim Herbablend ni. Pantang gatal-gatal sikit confirm saya tepek krim ni. Gigit nyamuk ke, gatal-gatal ke, ruam baby ke...semua saya sapukan dengan krim ni. Dah tak de krim lain di mata saya.

Sehari sapu dah baik

Selepas sehari kawan ni menggunakan krim ni...Subhanallah, maha suci Allah. Dia yang menyembuhkan, Dia yang mengizinkan sembuh. Kulit yang hitam legam akibat mengelupas teruk kembali pulih dan gebu semula. Kawan saya ni pun terkejut, tak sangka kesannya begitu pantas. Padahal baru je malamnya dia sapukan herbablend tu, esok paginya dah hilang kesan-kesan hitam dan mengelupas. Kulit dah kembali kemerah-merahan. So wonderful, amazing...kuasa Allah.

Cer tengok gambar sehari selepas disapu krim Herbablend.


Photo sehari selepas menggunakan herbablend

Bezakan banding dengan gambar di atas yang menakutkan?

7 bulan menanggung derita, selesai dalam masa 1 hari

Syukur Alhamdulillah, dapat menyelesaikan situasi gamat kawan kita ni, dah lah risau dengan baby dalam kandungannya yang dah masuk 7 bulan. Kena pulak mengadap tangan yang mengeyam mengerutu kegatalan.

Kawan saya ni sangat gembira kerana kegatalan yang tak boleh ditahan sejak 7 bulan yang ditanggung dapat diatasi dengan izin Allah. Lama tu...bertahan sampai 7 bulan...mujur ingat kat Herbablend.




Photo seminggu selepas menggunakan Herbablend

Tengok selepas seminggu kesan bintik gatal dan mengelupas dah hilang. Sebenarnya kesan mengelupas dah pulih selepas hanya 3 hari saja. Kulit pun semakin cantik berbanding sebelum ini. Tidak meninggalkan kesan parut sama sekali. Cantikkan kulit dia lepas guna Herbablend?

Saya pernah cerita sebelum ni Herbablend krim ni juga sangat bagus untuk menghilangkan kesan parut dengan pantas.

Sila baca entri saya sebelum ni

CARA MENGHILANGKAN KESAN PARUT DENGAN PANTAS (SILA KLIK)

Saya sangat bersyukur kerana dapat menyelesaikan masalah sorang lagi kawan saya ni.



Saya nak share 2 lagi kehebatan krim Herbablend ni yang pernah saya dan kawan saya alami sendiri. Sila baca entri di bawah

CARA MENGHILANGKAN PARUT CHICKEN POX (SILA KLIK)

PETUA MENGELAKKAN BAYI RUAM MELECET DI PELIPAT (SILA KLIK)

Saya percaya ramai ibu-ibu pernah mengalami situasi seperti rakan saya ni kan? Terutamanya bagi ibu yang pertama kali mengandung. Pasti buntu menghadapi situasi begini.

Sekiranya anda pernah ada sedang alami situasi yang sama seperti ini tak perlu ragu-ragu untuk mencuba Krim Hebat Herbablend ini. Insya Allah anda pasti tak menyesal.

Yang menyebabkan saya rasa selamat menggunakan Krim ini kerana ianya diekstrak dari tumbuhan semula jadi tanpa bahan toksin dan racun. Sangat selamat untuk kegunaan kanak-kanak even bayi sekalipun.



Krim Herbablend dipercayai SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN.

Saya sarankan, setiap rumah wajib ada Krim Herbablend. Ianya adalah krim serbaguna dan SUPER DUPER HEBAT.

Saya dah pernah guna saya tahu kehebatannya.

Nak tahu kehebatannya, try guna satu cer tengok, Tak caya tak per guna je!

Sekiranya anda suka dengan entri ini sila tekan button LIKE dan SHARE. Semoga ramai lagi yang dapat manfaatnya. Insya Allah anda dapat ganjaran dari Allah.



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

No comments:

Post a Comment