Thursday, June 16, 2016

CARA BERKESAN MENGHALAU NYAMUK TANPA BAHAN AEROSOL (RACUN) YANG WAJIB ANDA MILIKI

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar rakan-rakan fiezabard? Saya doakan anda dalam lindungan Allah swt.

Entri kali ni saya nak cerita kisah satu malam.

Satu malam Awina tak lena tidur. Tengah malam je berjaga, hentak2 kaki dia, gesel-geselkan kaki dia kat cadar. Sekali-sekala garu-garu kat bahagian kaki. Sambil merengek-rengek.

Bila saya nyalakan lampu, aduhai anakku, kesian berbintat-bintat kaki dia kesan kena gigit nyamuk.

Kipas bukan main laju saya pasang. Nyamuk ni power betul. Boleh juga hinggap di kaki Awina. Yang peliknya Awina sorang yang kena gigit. Lagi pelik digigitnya bahagian kaki saja. Bahagian lain tak adalah nak dijamahnya. Ibunya ni tak dijamahnya. Manis kot darah Awina.

Kalau dulu dah lama saya semburkan spray aerosol di keliling bilik nak bunuh nyamuk tu.

Tapi sekarang saya sedar, bukan nyamuk saja terbunuh. Racun yang terkandung dalam penyembur aerosol serangga tu juga boleh membunuh orang-orang yang saya sayang sekiranya kerap terdedah dengannya.

Sebab tu saya tak suka semburkannya lagi dah. Dah tak beli dah penyembur aerosol tu.

Sudahnya anakku jadi mangsa gigitan nyamuk sehinggalah baru-baru ni saya terfikir nak semburkan #BasicH di seluruh ruang bilik saya. Tempat di celah-celah ruang gelap lebih banyak lagi saya spraykan.


Saya sesaja je spray, tanpa tahu mujarab ke tidak kesannya.

Alhamdulillah, sungguh tak disangka, malam tu Awina tidur lena, dah tak tergaru-garu lagi. kaki dia yang comel tidak dinodai nyamuk lagi. Ibu pun dapat tidur dengan lena. syukur sangat.

BasicH telah menyelesaikan masalah nyamuk berkeliaran dalam bilik tidur saya. Kemana nyamuk tu, hidup ke mati ke nyamuk-nyamuk tu saya tak kisah. Asalkan anak saya dapat tidur dengan selesa dan dijauhi dari nyamuk yang merbahaya.

Kepada anda yang mengalami serangan nyamuk di rumah dan ingin tidur lena tanpa gangguan nyamuk boleh cuba semburkan #BasicH ni sebelum beradu.

Saya sangat yakin #BasicH SELAMAT dari kesan-kesan sampingan bahan-bahan beracun yang terkandung dalam penyembur aerosol pembunuh nyamuk yang lain. Ubat nyamuk juga mengandungi racun. Bukan calang-calang racun ye....racun yang menjadi punca Kanser.

Sebaiknya elakkan keluarga kita dari penyakit yang membawa maut.

Gunakan yang SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Basic H dipercayai SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN.

Saya sarankan, setiap rumah wajib ada Basic H. Ianya adalah penyembur serbaguna dan SUPER DUPER HEBAT.

Saya dah pernah guna saya tahu kehebatannya.

Nak tahu kehebatannya, try guna satu cer tengok, Tak caya tak per guna je!

Sekiranya anda suka dengan entri ini sila tekan button LIKE dan SHARE. Semoga ramai lagi yang dapat manfaatnya. Insya Allah anda dapat ganjaran dari Allah.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

hafizahmahfoz

0 comments:

Post a Comment