Thursday, January 26, 2017

ATASI ISU MENGANTUK KETIKA MEMANDU DENGAN CINCH TEA MIX YANG SUPER POWER

Hai, Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat walafiat disamping keluarga tercinta.

Alhamdulillah...
Sejuk rasa tekak pagi-pagi kena Chinch Mix Tea ni.



Semalam baru topup stok kat rumah. Dah lama habis terseksa jiwa raga.

Pasalnya, saya ni ada masalah besar bila driving sorang-sorang on the way nak ke opis. iaitu MENGANTUK tahap gaban la.

Ada satu ketika saya boleh main pok amai-amai sorang-sorang dalam kereta, cubit peha sendiri. Bukak radio kuat-kuat untuk hilangkan ngantuk. 

Maklumlah perjalanan dari rumah ke opis yang memakan masa paling busuk pun 45 minit ni, keseorangan pulak tu memang mengkhayalkan. Bahayakan?

Pernah nak tercium kereta hadapan, nak tergesel moto. Yang lebih parah sekiranya boleh berlaku kemalangan yang tidak diingini. Nauzubillahiminzalik.

Nak buat macam mana memang mata ni asyik nak terkatup je terutamanya bila Traffic Jammed yang teruk.


Beginilah rutin harian saya setiap pagi dan petang. Orang yang paling TABAH dan SABAR adalah orang LEMBAH KLANG. 😉😉😉

Bila ada minuman energy "CINCH MIX TEA" ni baru hilang rasa ngantuk ni.

Lagipun once minum belah pagi, energy boleh bertahan sehingga ke malam. 

Jangan salah faham pula ia saya bukan minum air ketum hehehehehe.

Saya minum teh je CINCH MIX TEA

Chinch Mix Tea ni mengandungi:
✔️ Teh hijau, merah dan putih
✔️ taurina

yang meningkatkan tenaga, metabolisme dan tinggi antioksidanya.


Sebagaimana yang anda maklum, kebaikan teh hijau meningkatkan metabolisme dan secara tak langsung boleh mengawal berat badan anda. Sapa nak maintain slim, elok sangat ambik Cinch Tea Mix ni.

Kandungan Cinch Tea Mix seperti di bawah:



yang paling istimewa ia BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI tanpa bahan sintetik.

Ini beberapa Testimoni yang saya nak kongsikan.


TESTIMONI 1 : BERAT TURUN DENGAN CINCH TEA MIX



TESTIMONI 2 : ENERGY SUPERPOWER!


TESTIMONI 3 : HILANG MENGANTUK, SEGAR SEHARIAN

TESTIMONI 4 : TENAGA SEPANJANG HARI


Nak cuba boleh call saya Hafizah 019-211 8757

Penggemar Teh Hijau,
Hafizah
019.211.8757

#boostenergy #naturalgreentea #antioksida #LiveAmazing #hilangngantuk #tenagaberpanjangan #MixchinchTea #PowerDrink

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


Hafizah Mahfoz
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:


pages:

Purplehomeshoppe



No comments:

Post a Comment