Monday, January 5, 2015

VITA-LEA FOR CHILDREN, MULTIVITAMIN HEBAT UNTUK SIMANJA

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat-sahabat fiezabard sekalian? Saya doakan anda dalam keadaan sihat walafiat dan dilindungi Allah. Anak anda bagaimana? Sihat? Adik sihat ke?

Saya bertanya begitu kerana entri kali ini saya nak fokus dengan kesihatan anak-anak.

Berapa ramai yang peka dengan kesihatan anak-anak mereka. Kalau tak ada anak, berapa pekakah anda dengan pemakanan adik anda, anak sedara anda, anak jiran anda?

Perasan tak? biasanya sekiranya rakan-rakan anda atau anda even saya sendiri. Apa menu untuk majlis Hari Kelahiran anak anda?

seronok anak-anak bila dapat goodies macam ni kan?
 Cer tengok apa dalamnya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ini kan isi dalam goodies bag tu
Sejauh mana isi dalam goodies itu makanan yang sihat untuk anak-anak kita. Anak-anak tentunya tak menolak makanan ini. Lagi-lagi anak saya. Berebut-rebut merengek-rengek nak dapatkan makanan yang tak tentu khasiatnya ini.

Makanan di kantin

Kalau anda perasan apa makanan yang dihidangkan di kantin-kantin sekolah? Minggu hadapan anak-anak saya dah memulakan sessi persekolahan 2015.

Pengalaman saya yang menyekolahkan 3 orang anak sejak 4 tahun lalu, rata-rata mereka lebih suka makan makanan junkfood di sekolah.

Bila balik sekolah saja, saya tak miss bertanyakan apa yang mereka makan waktu rehat sekolah kebangsaan dan sekolah agama.

Tau tak apa jawapan mereka?

Ibu tanya : "Duit RM 5 yang ibu bagi beli apa siang tadi" (soalan lazim bila mereka balik sekolah)

Mereka jawab : " RM1 beli hotdog 2, nasi lemak RM 1, maggi campur telur RM1.60, nugget 2 keping RM1"

alaaaa....kesiannyaaa anak-anakku. Apalah nilai RM5 anak saya sehari untuk khasiat nutrisi harian mereka.

VITA-LEA MULTIVITAMIN UNTUK KANAK-KANAK

Pada 1 Januari 2015 yang lalu saya diberitahu Vitalea Multivitamin Untuk Kanak-kanak yang dah 3 tahun menyepi, kembali semula.

Macam nak melonjak kegembiraan saya saat itu. Sebab dah lama saya tunggu Multivitamin ini untuk diberikan kepada anak-anak saya.

Yeh! Vita-Lea coming back!
Tahu tak, sejak saya join inilah satu-satunya vitamin yang tak pernah saya pegang. Sebab masa saya join pada September 2013, Vita-Lea For Children ini dihentikan jualannya buat sementara waktu untuk proses improvise multivitamin ini.

Lazimnya, Shaklee ini adalah syarikat vitamin yang berprestij tinggi. Bila sesuatu produk yang mereka ingin improvise, proses kelulusan dan proses kehalalannya juga dilakukan sekali lagi seperti produk baru.Itu yang memakan masa yang lama.

Dan kini Multivitamin Vita-Lea untuk kanak-kanak ini muncul kembali setelah hampir 2 tahun penantian dengan FORMULA YANG DIPERBAIKI! Bestlah...

Tau tak kalau anak kita sering demam, selsema dan batuk, itu tandanya anak kita lemah antibodi kerana kekurangan vitamin yang menyokong antibodi dalam tubuh seperti kalsium, vitamin C, Vitamin B, Vitamin D dan banyak lagi. Kebanyakan vitamin tidak boleh terbina sendiri oleh tubuh. Ia perlukan dari sumber luar.

Macam mana nak cukup vitamin kalau dah tiap-tiap hari dah disogokkan dengan makanan yang tidak berkhasiat.


Cuba anda bayangkan, bayanggg...bayanggg...sempatkah kita nak memastikan anak-anak kita mengambil nutrisi yang seimbang?

Berapa mangkuk mereka makan buah sehari?
Berapa cawan mereka minum jus oren asli? Larat ke nak perah setiap kali hidangan.
Berapa gelas susu mereka minum?
Berapa mangkuk brokoli mereka makan? ...haaaa...brokoli (musuh ketat anak-anak saya)

Gaya hidup kita sekarang tidak memungkinkan kita memenuhi keperluan nutrisi mereka setiap hari. kesiannnnkan? kesian anak kita.

Kelebihan Vita-Lea For Children Yang Perlu Kita Tahu

Jom kita tengok apa ada dalam Vita-Lea yang telah di'improvise' kandungannya.

kandungan Vita-Lea For Children yang telah ditambahbaik

Beza Vita-Lea For Children Shaklee dengan Multivitamin Produk lain di pasaran




Terdapat 18 jenis nutrisi yang diperlukan oleh kanak-kanak ada dalam Vita-Lea. Sedangkan produk lain ada yang tidak lengkap nutrisi multivitaminnya.

Terpulang kepada kita inginkan yang terbaik untuk anak kita atau yang biasa-biasa saja.

Yang paling utama, Vita-Lea 100% diekstrak dari sumber semulajadi. Ia nya tidak mengandungi perasa, pewarna, pengawet atau pemanis tambahan.

Rasanya adalah semulajadi rasa anggur yang sedap yang pasti digemari oleh anak-anak. Ia mudah dikunyah dan rasa manis-manis buah anggur yang semulajadi yang tidak merangsang kaviti.


Ini yang membuak-buak lagi saya nak mencuba untuk anak saya Vita-Lea ini. 

Tak caya tak apa, buat je!

Sebelum tu saya jenguk-jenguk dulu testimoni di google. Saya jumpa ini.


 kredit to CTSumiza

Dah ada proven, boleh lah cuba.

Tambahan lagi bulan Januari 2015 ini ada PROMOSI. Siapa BELI 3 Dapat FREE 1. Siapa BELI 6 Dapat FREE 2!! tak gitu. menggoda betullah. PROMOSI BERAKHIR PADA 31 JANUARI 2015.



Sementara tengah promo ni jom kita grab. Sesiapa yang nak cuba boleh hubungi saya ok!

Cuba anda bayangkan sekiranya anak-anak anda sering sakit, tentu anda terpaksa ambil cuti kecemasan.

Berapakah sangat nilai pelaburan demi kesihatan anak-anak anda. Anak-anak sihat, ibu-bapa pun ceria dan gembira. Kerja pun dalam keadaan tenang.

Untuk alternatif, Shaklee ada juga menyediakan Multivitamin dalam bentuk susu iaitu MEALSHAKE untuk anak-anak yang tidak suka menguyah.

Sila ke klik photo untuk kebaikan MealShake kepada kanak-kanak

http://fiezabard.blogspot.com/search/label/Mealshake


Terima kasih kerana sudi membaca.

Sekiranya anda suka entri saya kali ini dan boleh beri manfaat kepada orang lain sila klik button LIKE dan SHARE supaya lebih ramai orang yang dapat manfaatnya nanti.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!




1 comment:

  1. Assalamualaikum wbt,

    Apa khabar sahabat-sahabat fiezabard sekalian? Saya doakan anda dalam keadaan sihat walafiat dan dilindungi Allah. Anak anda bagaimana? Sihat? Adik sihat ke?

    Saya bertanya begitu kerana entri kali ini saya nak fokus dengan kesihatan anak-anak.

    Berapa ramai yang peka dengan kesihatan anak-anak mereka. Kalau tak ada anak, berapa pekakah anda dengan pemakanan adik anda, anak sedara anda, anak jiran anda?

    Perasan tak? biasanya sekiranya rakan-rakan anda atau anda even saya sendiri. Apa menu untuk majlis Hari Kelahiran anak anda?

    ReplyDelete