Tuesday, September 15, 2015

RAHSIA DATIN ELLY KURUS DALAM MASA YANG SINGKAT

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat dan kurus.

Semalam saya dah sharekan satu perkongsian Sakinah boleh turun berat badan hingga 21kg dalam masa 100 hari. Sekiranya anda belum baca sila ikuti kisah Sakinah di link di bawah.


Hari ini saya nak share satu lagi perkongsian Rahsia Kurus dengan Mudah dialami sendiri oleh Datin Elly.

Datin Elly saya kenal hanya dari photo-photo yang di share dalam group NECK.


Suka tengok beliau yang nampak muda, vouge, ceria dan sangat ber'energy'.

Datin Elly kata sekarang dah berani tak ambil ubat-ubatan selepas join NECK kerana High Blood Preasure yang dialaminya selama ini dah kembali normal.



Amacam? Bezakan Dulu dan Sekarang?

Datin Elly komen "Dengan NECK makan 5 kali, tapi boleh kurus" . Pelikkan. Apa rahsia datin Elly boleh kurus dalam masa yang singkat?

Jom tonton apa rahsia datin Elly.


Sekiranya anda mengalami masalah view video di atas sila klik link youtube dengan klik photo di bawah ye.

Enjoy tonton!


SILA KLIK

Dah kata dah. Mudah sangat nak kurus kalau kita tahu rahsianya. Rahsia dah saya bongkarkan atas izin.

Masih ragu-ragu lagi dengan NECK?

Sekiranya anda serius nak KURUS anda boleh taip "Saya nak tips kurus" ke 019-211 8757.

Saya akan berikan ebook FORMULA MUDAH MESTI KURUS secara PERCUMA kepada 10 orang terawal yang Whatsapp/Telegram saya.


Saya doakan anda kurus dan sihat.

Saya mohon anda bantu saya untuk SHARE kan juga maklumat ini supaya ramai orang yang tahu  
"Oooo....nak kurus senang rupanya kalau kena caranya!"

Semoga ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda yang lain.

Saya doakan, " Allah memberi ganjaran syurga tanpa hisab untuk anda yang sudi SHARE status ini"

"Sharing is caring"

Thanks for reading.

Salam sayang kesihatan dan kekurusan,

HAFIZAH MAHFOZ

hafizahmahfoz@gmail.com
019-211 8757
 (Call, SMS, WhatsApp, Telegram)


#NECK
#NowEveryOneCanKurus
#CaraMudahMESTIKurus
#JomKurusDariRumah

Sekiranya anda suka entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE. Insya Allah, dengan sekali tekan anda dapat membantu rakan-rakan lain yang ingin transform diri mereka ke arah kekurusan. Saham kubur anda dapat, Insya Allah...

No comments:

Post a Comment