Tuesday, July 28, 2015

TERKURUS DAN TERMENGANDUNG

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat-sahabat fiezabard? Saya doakan anda sihat walafiat di samping keluarga tercinta.

Lama saya tak update cerita. Kali ini saya nak cerita kisah kawan opis saya ni. Murzieda namanya atau lebih dikenali dengan nama eida dikalangan rakan-rakan opis.



eh ni bukan eida. Ini Jeng! Jeng! Jeng!...


Ini baru betul eida dah kurus

Kawan saya ni 3 bulan lepas beriya nak join NECK walaupun dari luarannya eida tak lah bam bam sangat.

Dalam group telegram dialah yang paling aktif sehingga dilantik jadi krew NECK.

Almaklumlah dah berjaya turunkan berat badan sehingga 13.5 kg selama hanya 100 hari. Hebat eida ni.

Saya pun pernah kongsikan kejayaan eida kurus sebelum ni. Kalau anda perasan. Sila klik


Sebelum raya eida mengadu kepada saya semua suppliment yg biasa dia ambik macam nak muntah bila makan. Padahal sebelum ni ok je. Minum air pun rasa pahit. Aiks! Jeng jeng jeng!

Hari ni selepas seminggu beraya eida dok cerita baru-baru ni eida pergi buat pregnancy test dan scan...

Yes!..alhamdulillah...confirm ada isi rupanya. Dah agak dah. Dah 7 minggu rupanya.

Dah bagitau dah. Bila anda kurus. Bila anda sihat, anda terpaksa terpregnant..

Whopsss! Saya pulak suspend ni....hahahahhaaa.

Malah pakar doktor sakit puan Dr Hamid Arshat juga pernah nasihat kepada siapa yang belum direzekikan cahaya mata dan anda bam bam. Step yang pertama turunkan berat badan dahulu sebelum rawatan lain dibuat.


Nasihat Doktor Pakar Sakit Puan. Kuruskan badan dulu dalam usaha untuk mendapat zuriat.

Saya ada kongsikan TIPS HAMIL DENGAN MUDAH sila klik link

8 TIPS MUDAH HAMIL (KLIK SINI)

Jadi, saya pun sarankan anda sahabat-sahabat saya yang inginkan zuriat buat step pertama nasihat Doktor dulu sebelum meneruskan rawatan seterusnya.

Dalam #NECK ada juga peserta yang sama kes macam eida....

Bila anda kurus. Anda sihat. Bila anda sihat anda akan subur Insya Allah.

Double TAHNIAH utk Murzaieda Murad​ kerana
1. Terkurus dengan NECK
2. Ter'pregnant' dengan NECK.

Sukanya tahun depan dapat anak buah sorang lagi.

Gambar ehsan dari eida. Photo scan babynya. Mcm nampak mata lah...

Agen NECK ANDA,
Hafizah
019-211 8757

#jomkurusdarirumah
#termengandungdenganNECK
#Mudahnyahamil

No comments:

Post a Comment