Wednesday, July 15, 2015

JANGAN BALIK RAYA TANPA MAGIC CLEAN!!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard? Kali ini saya nak share suatu yang sangat MAGIC yang saya nak share dengan anda.

Rasa bersalah pulak sekiranya saya tak share dengan anda.

Jangan balik raya kalau belum dapatkan MAGIC CLEAN ni.

Pencuci serbaguna yang membantu sehabis baik urusan rumah anda.

Hanya setitik dua masuk dalam bancuhan air. Spray!...spray!...spray!...rumah anda pasti blink! Blink di pagi raya. Macam rumah barulah.

Celahan jubin yang meninggalkan kotoran degil pun senang nak dicuci dengan sekali spray je....sental manja2...dah berkilat jubin anda.

Mop pun mudah....tak payah bilas banyak kali. Sekali mop lantai, lantai berkilat shining tanpa meninggalkan kesan capuk.

Memang puas hatilah dengan MAGIC CLEAN ni.

Saya cakap sebab saya dah cuba.

Bukan mahal pun. Dengan nilai RMXX boleh tahan 1 tahun penggunaan. Jimat ke jimat!

Jom jadikan rumah kita blink blink di pagi raya...yehhhh!!!!

Nak! boleh contact saya di 019-211 8757 (hafizah). Jangan segan telegram or wassap je.


Mural Abstract hilang dari pandangan pengangan Magic Clean.


Dinding seperti dicat baru


Bilik air bersinar tanpa meninggalkan kesan menyengitkan hidung seperti pencuci chemical lain. Best sangat.


Beza ke beza jubin yang telah disental manja dengan MAGIC CLEAN.

 Setelah oven bekerja keras digunakan buat kuih raya, tentu kotor berserabutkan? Sebelum balik kampung, pastikan dicuci bersih dengan MAGIC CLEAN ni. Spray-spray kan saja dengan pantas oven anda bersih berkilat tanpa bilas.

Beza MAGIC CLEAN dengan PENCUCI SERBAGUNA lain

  • Tidak menyesakkan hidung.
  • Dari ekstrak jagung dan kelapa yang sangat-sangat semulajadi.
  • Gunakan setitik dua saja boleh menyelesaikan kesan kotoran yang degil.
  • Tak perlu bilas dengan banyak air.
  • Selamat kepada kanak-kanak kerana bebas bahan kimia.
  • Pantas membersihkan kotoran.
  • Green, sangat mesra alam. Tiada bahan Toksin.


Sekali lagi Pesanan saya, Jangan balik raya tanpa Basic H.

Hubungi saya Hafizah 019-211 8757 (telegram/whatsapp) untuk Basic H anda yang pertama.

Sekiranya anda suka entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE. Ramai lagi rakan-rakan yang memerlukan anda untuk share sesuatu yang mereka inginkan. Mudahan menjadi saham akhirat anda kerana membantu selesaikan masalah mereka.

Terima kasih kerana setia membaca.

Hafizah,


No comments:

Post a Comment