Thursday, July 17, 2014

DIA BAYAR RMXXX TAPI SAYA FREE JE!

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang dikasihi,
2 minggu lepas saja sembang-sembang kat surau time nak solat. Almaklumlah...time tu pun kadang bersua muka walaupun satu opis.

Doklah sembang pasal bisness....chewahhh...mcm CEO je sembang pasal bisnes konon.

CEO la kannn...CEO bisnes sendirikan.

Kami dlm group bisnes yg berbeza tapi dengan satu matlamat iaitu nak bantu lebih ramai org berjaya.

Cerita punya cerita rupanya kawan beliau pernah bayar RM XXX semata-mata utk belajar ilmu MARKETING dengan SIFU saya.

Padahal kawan beliau berada di Johor sedangkan SIFU saya ni berada di Parit Buntar nunnn...Jauh tak jauh..... lebih dari 2 marhalah la jarak demi ilmu.

Rakan beliau yg buat bisnes sendiri sanggup belajar ...coaching ...berbayar pulak tu (sebab bisnes berbeza).

Ya ALLAH, bersyukurnya saya kerana saya telah pun berada di Group yg Hebat terkenal di seantero Malaysia, kemungkinan Dunia kot.

Ruginya saya kalau saya tak rebut dan sedut segala Ilmu SIFU saya ni FREE-FREE je.

SIFU saya tidak jemu-jemu berikan pelbagai tip-tip hebat untuk bantu org lain lebih berjaya dan dapat mengubah hidup mereka dari biasa-biasa ke luar biasa seperti beliau.

FREE je tau ...
kepada sesiapa yang di bawah naungan 'GROUP MFMS' Group Yang Paling Happening di Malaysia, segala ILMU MENTOR di kongsi dan di 'duplicate' hingga ke 'anak', 'cucu-cicit' TANPA sebarang BAYARAN.

Nasihat beliau
"Kalau kita nak berjaya kita kena bantu ramai org utk berjaya. Nanti kita terpaksa kaya dan berjaya. Kalau belum berjaya maknanya belum ramai lagi orang yang kita bantu"

Betul!....memang betul apa yg dikata. Sebab saya dah rasa.

Saya nak anda adalah salah sorang yg boleh saya bantu. Kalau tak nak saya tak paksa.
Cuma Tolong SHARE atau LIKE entry saya je pun tak per.

Sebelum tu sudi-sudikanlah jengah video SIFU saya ni.
Salah seorang TESTIMONI Program Dr Azizan kerana kejayaan beliau....Awesome My MENTOR Mr Firdaus!. 
Kalau suka LIKE dan SHARE kan yer...

Ops!! ada satu lagi saya nak SHARE juga ni. Saya terpaksa terjebak dalam GROUP HEBAT ini kerana ebook ini.
Hayati kisah benar kejayaan seorang Engineer Terpaksa Berhenti Kerja Selepas 6 bulan menjalankan Online Busines. Ikuti rahsia bagaimana beliau menghasilkan jualan RM1 Juta dalam tempoh 9 bulan At 'Zero Cost Marketing' selepas mengikuti Seminar Dr. Azizan Osman.

Kisah ini telah mendapat sambutan 15,000 orang pembaca. Cepat download sementara ia masih PERCUMA!!!!! Sila klik image ebook di bawah. 
www.ebookniaga.com/sorryboss/hafizah

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION 
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
 

No comments:

Post a Comment