Friday, March 10, 2023

Projek Blog Mega Shaklee 1.0 Menang Hadiah Sekotak Nutriferon Granules

 


 

Hadiah Nutriferon Granules dari My Mentor!

Alhamdulillah dah sampai hadiah Nutriferon Granules dari super duper upline saya. Kiranya upline level ke 8 atas saya. Walaupun saya ni bukan direct anak Shakleenya tapi kami tetap diraikan.

Hadiah ni sempena Projek Mega Blog 1.0 Challenge yang lalu. Tak sangka saya tersenarai sebagai pemenang Projek Mega Blog 1.0 ini.

Nak tahu tak harga sekotak Nutriferon Granules tu RM198.75 (Retail Price) sekotak. Baik hatinya mereka.

Jutaan terima kasih kepada Penganjur Master Norita dan Moderator Master Salwa yang sedaya upaya menjayakan projek ini. Semoga Master berdua dilimpahi rezeki yang keberlimpahan bagai air sungai yang mengalir tanpa henti.

Projek Mega Blog 1.0 ni mendapat sambutan yang luar biasa hingga mencecah ratusan penyertaan.

Seronoknya bila kita berbisnes secara jemaah. Kita tidak rasa keseorangan. Sebab itu saya sedaya upaya ambil bahagian dalam apa-apa projek yang disediakan oleh ramai Mentor dalam Shaklee bisnes ni.

Projek ini akan diteruskan ke Projek Mega Blog 2.0 pula yang telah pun berlangsung sekarang. Penyertaan kali ini juga sangat ramai. Hampir 300 penyertaan telah berjaya melalui peringkat saringan.

Alhamdulillah saya berjaya tersenarai dalam Projek Mega Blog 2.0 yang lebih padu syarat-syaratnya.

Ianya menjadi pemangkin saya untuk terus berkarya dalam blog atas tujuan memberi manfaat kepada ramai orang.

Begitula team bisnes kami. Sambil bisnes sambil bina ukhwah.

Jemput baca begitu bestnya Projek Blog Mega 1.0 (Klik sini)

Jemput juga baca entri blog saya yang pertama untuk Projek Blog Mega 2.0 >> Pengalaman Berpuasa dengan Set Puasa Shaklee Yang Tak Dapat Dilupakan

 

Mudahan perkongsian Kak Fieza dapat memberi manfaat kepada anda semua. Sekiranya entri Kak Fieza ini beri manfaat kepada anda sudikan anda tekan button SHARE dan COMMENT, supaya lebih ramai lagi yang dapat manfaatnya. Mudah-mudahan dengan asbab perkongsian anda, anda dapat mengubah nilai hidup mereka.Tak pasal-pasal anda dapat saham akhirat. Best ke best.





 

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#ShakleeSeriKembangan
 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan kepok-kepok duit yang lumayan?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bisnes dari rumah
Hubungi saya untuk:- 


email :
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:
hafizahmahfoz (tekan)

Instagram:
hafizahmahfoz (tekan)

1 comment: