Friday, September 23, 2022

BOTG Story : Bestnya Jadi Alumni Team Mobile SPA BOTG

Geng BOTG yang happening

 

Assalamualaikum wbt,

Hai! Apa khabar semua pembaca yang budiman. Saya doakan anda dikurniakan kesihatan dan kebahagian hari ini.

I am come back! Setelah sekian lama menyepi dari dunia penulisan blog.

Fuhhh, hampir 2 tahun saya melabuhkan keyboard break menulis dalam blog nih. kekok pula rasa. Asyik-asyik nak typo sahaja.

Saya nak citer sikit ni. Anda tahukan dulu saya pernah jadi Beautician ok. Belek-belek muka orang. Urut-urut muka orang. Kasi cantik. Kasi mulus kulit muka.

Tak caya ke?

Tak caya ye. Meh kita tunjuk.

Scroll scroll lagi.

Jeng..

Jeng..

Jeng..

 

Ye, saya adalah certified TWB Beautician dan sekarang The Walking Beauty (TWB) diberi nafas baru dengan nama Beauty On The Go (BOTG). Saya join Projek Beauty On The Go ini sejak 27 August 2018. Waktu tu saya mengandung 5 bulan.


Saya juga pernah memiliki Mobile SPA milik saya sendiri Fieza D'Beauty Home SPA. Alhamdulillah, geli-geli pun saya dapat duit poket dari Mobile SPA ni tau. Jemput baca kisah saya dengan Mobile SPA BOTG sebagai business part time

Klik Link di bawah

>>Mobile SPA BOTG Business Part Time Yang Mudah

 

Bila Team Mobile SPA ajak Alumni

Pada mulanya saya macam malas nak on balik Mobile SPA ni setelah break 2 tahun sejak PKP. Tapi bila saya tengok bestnya support team Mobile SPA ni. Bersungguh mereka nak bantu ramai wanita yang memerlukan INSTANT CASH terutama zaman yang ekonomi tak menentu ni. 

Tambahan lagi bila team BOTG buat training Mobile SPA semula. Training BOTG Mobile SPA ni dapat sambutan hangat.

Jemput tonton video di bawah.


 Ada lagi satu training BOTG lagi. Jemput tonton video satu lagi ni.

Seorang doktor pun pergi training Mobile SPA tau.

Kenapa Join Projek Mobile SPA BOTG?

Hai Kak Fieza, dah bergelar engineer pun masih nak join Mobile SPA dah kenapa? Soalan ni yang selalu mereka tanya.

Saya join BOTG bukan untuk diri saya sendiri. Ye, betul saya suka explore sesuatu ilmu yang baru dimana ilmu Mobile SPA ni saya boleh implemenkan kat diri saya dan family saya. Bila kita ada kemahiran selain dari bidang kerja yang kita ceburi itu sudah jadi satu kelebihan kepada kita sendiri. Selain itu ia menambah nilai hidup kita. Bila mana suatu hari nanti Kak Fieza pencen, Kak Fieza dah tahu apa yang nak buat. Projek BOTG ini menjadi pasif income dihari tua nanti. Projek BOTG adalah suatu pelaburan yang tidak ternilai. Salah satu cabang anugerah Allah.

Apa istimewanya Mobile SPA BOTG berbanding Mobile SPA lain?
 
Kak Fieza percaya ada banyak peluang kursus Mobile SPA dipasaran. Tapi kenapa Kak Fieza jatuh cinta dengan Mobile SPA BOTG?
 
Ini lah sebab-sebabnya: 

1. BINA SPA DENGAN JENAMA SENDIRI
2. SPA TANPA KEDAI DENGAN MODAL TERMURAH DIPASARAN
3. HANDS-ON PRACTICAL TRAINING 1 HARI SAHAJA!
4. TRAINING DI LOKASI PILIHAN ANDA!
5.PRODUK SPA SETARAF ANTARABANGSA, TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN!
6. BIMBINGAN DARI MENTOR DAN SUPPORT GROUP!
7. CAREER DEVELOPMENT BERSAMA BOTG.
8. PELUANG JANA INCOME DARI 6 PENJURU!
9. PELUANG BINA FRANCHIES MOBILE ANDA SENDIRI DI SELURUH DUNIA.
Alahai ala-ala KFC pulak ada franchies sendiri.

Ini adalah antara ahli team BOTG yang sangat happening. Kami ni bagai one big business partner family. Kecoh wehhh bila kami berjumpa. Ukhwah kami terbina dari BOTG projek. Padahal sebelum ni kami tak pernah kenal pun. Tapi ukhwah kami erat. 

Selain dari gathering begini kami juga ada support whatsapp dan telegram group yang 24Hour 7Day non-stop on. Kami bukan sembang kosong. Tapi kami bantu each others untuk grow our Mobile SPA Business. Hinggakan nak setup Media Social FB, IG, Tiktok dan blog pun diajar dalam group kami. Bestkan. Bila kita tak dibiarkan keseorang bina bisnes kita selepas training.

Siapa layak buat Mobile SPA BOTG?

Serius, Kak Fieza sendiri seorang engineer di sebuah syarikat ternama di Malaysia. Namun, bisnes Mobile SPA ini menjadi Platform untuk Kak Fieza membantu para wanita yang memerlukan. Manakala, Extra income jadi CASH BONUS kepada Kak Fieza.

Target kami untuk membantu:
✅ Wanita yang teringin nak buat bisnes tetapi tak tahu nak buat bisnes apa.
✅ Wanita surirumah yang nak buat income dari rumah.
✅ Wanita yang masih bekerja tetapi nak tambah income secara part time.
✅ Wanita graduan yang masih menganggur
✅ Wanita pelajar kolej dan universiti yang memerlukan duit poket tambahan secara part time.
✅ Wanita yang minat sangat bisnes SPA tetapi tiada modal besar nak setup kedai.
✅ Wanita yang mempunyai impian untuk buka SPA sendiri.
✅ Wanita pengusaha pusat SPA yang kekurangan pelanggan dan terpaksa membayar kos operasi kedai yang tinggi.
✅ Wanita yang berkerjaya, tetapi rasa NAK BERHENTI KERJA tetapi ada sumber pendapatan yang melebihi gaji sekarang.

Adakah anda antara kategori wanita yang Kak Fieza senaraikan di atas?

Jom sertai Home Mobile SPA kami.

6 Penjuru Extra Income Mobile SPA

Mudahnya nak dapat extra income dengan Mobile SPA ni walaupun Kak Fieza buat secara Part Time kerana BOTG Mobile SPA ini menyediakan 6 PENJURU INCOME yang tak ada dalam service Mobile SPA yang lain.

Kak Fieza faham sangat, ada dikalangan anda tak sempat nak buat bisnes.

"Saya minat sangat nak bisnes, tapi saya sangat sibuk dan takde masa nak buat service SPA pada customers. Boleh ke saya join Projek TWB?"

Usah risau, Mobile SPA kami menyediakan 6 PENJURU INCOME .

Income Service SPA tu hanya salah satu dari 6 PENJURU INCOME tersebut. Ada peluang 5 PENJURU INCOME lagi yang perlu anda rebut.

Datang mana 5 PENJURU INCOME tu??
Jeng..
.
.
.
Jeng..
.
.
.
Jeng....
.
.
.
.

Inilah ilmu yang sangat mahal yang kami akan share hanya kepada semua Beautician & Therapist BOTG.

Kami tidak boleh dedahkan RAHSIA ini sekarang.

Rahsia sumber pendapatan lain hanya boleh kami kongsikan dengan anda selepas anda join kursus ini.

Kalau nak tahu, jom register sebagai BOTG Beautician & Therapist sekarang!

NAK BISNES PASTIKAN 👉👉

👍 ADA MENTOR YANG BERJAYA
👍 PRODUK YANG TERBUKTI BERKESAN
👍 ADA SISTEM YANG TERBUKTI BERJAYA

Dalam Mobile SPA BOTG kami ada semua kriteria di atas, Ada mentor berjaya, ada produk yang terbukti berkesan dan ada sistem yang terbukti berjaya.

Apa Buktinya?
 
Jemput belek feedback para Beautician & Therapist BOTG










 

ARE YOU READYYYYY!

Anda dah bersedia untuk KIPAS DUIT! Dalam geli-geli buat part time bisnes, dapat duit kepuk-kepuk tiap-tiap hari. Best ke best.

Jom join BOTG Mobile SPA Academy kami.
 

 

Anda dijemput join Preview Business Opportunity BOTG yang diadakan secara PERCUMA via Online FB Secret Group Live dan Zoom Meeting.

 

Puan Athirah ini adalah salah seorang speaker jemputan Preview BOTG malam ni. Beliau berjaya lahirkan 13 franchise Mobile SPA tanpa perlu keluarkan modal beratus ribu malah franchise tersebut berikan pulangan hingga 30K SEBULAN kepada beliau. Macam mana Pn Athirah buat?
 
Jom dengar dulu Preview BOTG kami secara PERCUMA ye. Hubungi saya segera ok. Klik je contact di bawah. 


Serius, bisnes Mobile SPA bersama BOTG adalah bisnes part time yang paling mudah dan murah yang saya pernah jumpa.

Rugi sangat kalau anda lepaskan peluang ni.

program ini bukan SCAM. Program ini bukan olok olok, jenis dok tayang duit yang tak dapat. Program ini adalah betu-betul lumayan.

Sekiranya anda rasa Projek Mobile SPA BOTG ini dapat memberi manfaat kepada rakan taulan anda. Sudilah kiranya anda SHARE kepada rakan-rakan anda.

Mudahan dengan asbab perkongsian anda ini, anda dapat mengubah kedudukan kewangan mereka. Tak pasal-pasal anda dapat saham akhirat FREE. Best ke best.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan kepok-kepok duit yang lumayan?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bisnes HOME & MOBILE SPA?
Hubungi saya untuk:- 


email :
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:
hafizahmahfoz (tekan)

Instagram:
hafizahmahfoz (tekan)

No comments:

Post a Comment