Wednesday, June 18, 2014

10 KEBAIKAN VITAMIN E

Assalamualaikum wbt.

Perasan tak kenapa mat saleh atau minah saleh suka berjemur di tepi-tepi pantai? kenapa ye?

pemandangan di tepi pantai. pasti ada yang berjemur. tengah panas pulak tu. Makcik tak lahhh...

















Saya assume mereka berjemur ni kemungkinan untuk dapatkan kulit yang cantik agaknya. Almaklumlah, mereka percaya pancaran cahaya matahari dapat membekalkan vitamin yang boleh membaik pulih keanjalan kulit. Tak tahu lah betul atau tidak. Tapi matahari ciptaan Allah. Sudah tentunya mempunyai pelbagai kebaikan untuk mahkluknya di bumi ini.

Cumanya, mahkluk Allah juga yang memusnahkannya. Pancaran cahaya matahari sekarang agak tidak sesuai untuk kulit kita kerana lapisan ozon di bumi kita semakin menipis. Tambahan lagi cahaya Ultra Violit amat tidak sesuai untuk kesihatan mata begitu juga kulit.

Adalah lebih elok kita mencari alternatif lain untuk kesihatan kulit kita yang tidak memudaratkan kita. Apa kata kita cari suppliment yang tidak ada kesan sampingan insha allah.

10 Kebaikan Vitamin E Shaklee



Vitamin E Complex Shaklee bukan saja baik untuk kulit malah ianya juga terkenal sebagai VITAMIN CINTA.


Kenapa Pilih Vitamin-E Complex Shaklee?

Shaklee adalah vitamin no 1 di Malaysia di mana satu-satunya vitamin semulajadi yang diuji secara klinikal. Kebiasaannya sekiranya vitamin semulajadi tidak perlu diuji tahap klinikalnya, tetapi Shaklee tetap diuji untuk memberikan hanya yang terbaik kepada pengguna.


Kandungan sebiji kapsul

Tahu tak, sebiji kapsul Vit-E Complex Shaklee mengandungi 400IU yang menyamai dengan 1kg benih gandum, 500gram badam, 8kg bayam dan 500ml Minyak Safflower.

Aduh! macam mana nak makan semua tu sekaligus. Minyak Safflower pun kita tak kenal dan susah nak carikan. Jadi, Shaklee telah menyelesaikan masalah dengan menyediakan hanya sebiji kapsul Vit-E Complex. Senang bukan? telan saja.

Kebiasaannya Vit-E Complex Shaklee tidak diambil secara individu. Ia digandingkan dengan Vitamin-Vitamin Shaklee lain untuk mendapatkan kesan optimum iaitu:

SET KECANTIKAN
SET KESUBURAN

Testimoni Vit-E Complex

Doktor Hamid Arshat Pakar Sakit Puan pun sangat mengsyorkan Vitamin E selain vitamin-vitamin lain untuk mendapatkan anak.


Kesan parut yang pantas pudar dalam beberapa hari

Wajah bertambah berseri selepas mengambil Vitamin E dalam Set Kecantikan
 tak payah cayalah! Ambil je!

Saya doakan anda dapat manfaat dari entry saya kali ini.



Anda suka entri ini sila LIKE dan SHARE.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!



No comments:

Post a Comment