Tuesday, May 23, 2023

Tips Dapatkan Cash Rebate Dan Makan Vitamin Percuma

 


Hai, Assalamualaikum sahabat fiezabard yang dikasihi. Apa khabar semua? Kak Fieza doakan anda dikurniakan rahmah dan keberkatan dunia akhirat.

Agak lama juga Kak Fieza tak bersiaran di ruangan blog ni memandangkan kekangan kesihatan. Alhamdulillah hari ini Allah izinkan dikurniakan kudrat untuk berkarya semula.

Kalau anda perasan zaman inovasi kini ramai yang suka CASH BACK atau CASH REBATE. Ianya dah jadi satu trend bila anda membeli dan dalam masa yang sama anda dapat CASH REBATE.

Alangkah rugi andai anda tidak dapat CASH REBATE bila anda berbelanja. Siapa yang tak nak hadiah duit bila anda berbelanjakan?

Apa yang boleh dibuat dengan CASH REBATE ini?

Masya Allah,banyak kegunaan cash rebate yang anda perolehi antaranya:

1) Duit tambahan belanja harian.

2) Extra income bagi yang bergaji tetap.

3) Belikan hadiah untuk ahli keluarga.

4) Bayar bil utiliti yang tertunggak.

5) Simpanan tambahan.

6) Simpanan Tabung Haji.

7) Beri hadiah kepada kedua orang tua.

8) Dapat bersedekah lebih banyak tanpa berkira.

9) Belikan anak keperluan mereka tanpa menunggu hari gaji.

10) Tabungan untuk melancong.

11) Beli Vitamin tanpa berkira sebab ada duit extra. Kesihatan lebih diutamakan.

Dan banyak lagi yang anda boleh gunakan dengan CASH rebate yang anda perolehi.

Program CASH REBATE ini merupakan insentif yang untuk beri peluang anda menerima pulangan hasil daripada perbelanjaan anda. Wang yang anda berbelanja akan dapat dipulangkan semula mengikut peratus tertentu. Menarik bukan?

Anda dapat lihat banyak platform jual beli sama ada di pasaraya , di internet mahupun kad kredit dan e-wallet juga menawarkan CASH REBATE untuk menarik minat pembeli.

Shaklee juga tidak ketinggalan praktikkan program CASH REBATE ini kepada setiap pelanggannya atau Agentnya tidak mengira sama ada yang ingin buat bisnes atau hanya makan sendiri juga berpeluang dapat CASH REBATE yang lumayan tak masuk akal.


Carta CASH REBATE yang boleh anda perolehi dari Shaklee


Carta di atas adalah tangga CASH REBATE yang bakal anda boleh perolehi dengan hanya membuat pembelian dari rangkaian produk Shaklee.

Sekiranya anda perhatikan, anda boleh dapat sehingga 4 ANGKA CASH REBATE SEBULAN dari Shaklee. Wow, lumayankan? Malah anda berpeluang dapat lebih dari itu.

Di sini saya akan beri tips bagaimana anda boleh dapat CASH REBATE 4 ANGKA sebulan dengan hanya makan Shaklee dan anda dengan CASH REBATE tersebut dan boleh dapatkan Vitamin anda sendiri secara PERCUMA. Best ke best!

Tips Dapatkan CASH REBATE dan Vitamin Secara PERCUMA

1. Anda perlu daftar keahlian dengan Shaklee.

Cara nak mendaftar anda perlu klik link di bawah ini 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=961265

ATAU 

Hubungi mana-mana agent sah Shaklee di seluruh Malaysia untuk pendaftaran

ATAU 

Hubungi Kak Fieza merupakan agent sah Shaklee selama 10 tahun. Klik Link di bawah.

>> Nak Daftar Shaklee

2. Anda buat pembelian Shaklee dengan id anda sendiri.

3. Kongsikan kebaikkan yang anda dapat dari menggunakan Produk Shaklee kepada rakan, saudara mara, jiran tetangga terutamanya yang ada isu kesihatan yang sama dengan anda.

4. Kami juga galakkan anda collect-collect order. Di mana anda boleh tanya rakan sepejabat, saudara mara, jiran tetangga yang ingin membeli produk Shaklee juga. Anda kumpulkan order mereka. Lebih banyak anda order lebih banyak CASH REBATE yang anda perolehi dari Shaklee seperti Carta di atas.

Di sini Kak Fieza nak share juga kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE di bawah team kami.

10 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


Banyak sangat kelebihan sebagai ahli Shaklee berdaftar, sama ada untuk mereka yang hanya sebagai PENGGUNA saja, dan mereka yang berminat nak jana income dengan BISNES Shaklee. Terpulang kepada anda.

Macam Kak Fieza pun pada mulanya hanya sebagai pengguna Shaklee sahaja bermula dengan SET BERPANTANG Shaklee yang Awesome.

Akhirnya Kak Fieza terjebak pula dengan bisnes Shaklee ni bila Kak Fieza dapati mudahnya nak bisnes dengan Shaklee ni. Kak Fieza dah guna, apa salahnya Kak Fieza share kebaikan Shaklee kepada orang lain supaya mereka dapat kebaikan yang sama Kak Fieza dapat dengan Shaklee. Ini juga antara tips nak dapatkan CASH REBATE yang lebih banyak dari Shaklee.

Tambahan lagi sekarang Shaklee telah melancarkan SET KURUS SET HELLO NEW YOU yang sangat hangat di pasaran dan menjadi viral dah bantu ramai individu berjaya kurus dengan mudah dalam masa yang singkat. Set Kurus viral ini juga memudahkan anda dapat CASH REBATE dengan banyak.

Kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE yang paling utama tentulah HARGA AHLI DISKAUN 20%! Kalau tak jadi ahli, anda tak layak dapat harga ahli ya.

Kalau anda buat belian lebih min 150 UV dalam sebulan, anda layak CASH REBATE 5-21%. Kan dah jimat kos vitamin yang anda sendiri makan. Dari Cash Rebate yang anda dapat ini anda mampu memiliki vitamin premium anda sendiri secara PERCUMA

Selain tu, lepas jadi ahli, anda akan dimasukkan ke dalam Group Exclusive Telegram dan Facebook untuk Ahli Shaklee di bawah Team kami.

Kami sentiasa menjalankan kelas NUTRISI dan kelas BISNES secara Online dan Offline.

Ilmu nutrisi bukan saja penting untuk orang yang nak bisnes. Tapi sangat penting untuk semua orang, supaya kita tahu apa nutrisi yang kita perlukan untuk menjaga kesihatan diri sendiri, pasangan, anak-anak dan ibu bapa kita sendiri.

So rugi sangat kalau anda pengguna Shaklee tapi masih belum jadi Ahli Shaklee yang sah. Nak makan sendiri saja pun bagus jadi Ahli! CASH REBATE dapat, VITAMIN PERCUMA pun dapat.

Anda tahu, banyak sangat peluang yang ditawarkan oleh Shaklee untuk mereka yang benar-benar serius dalam bisnes. Shaklee menawarkan banyak INSENTIF SHAKLEE yang anda boleh rebutkan.

Selain anda dapat CASH REBATE setiap bulan 3-4 ANGKA sebulan, anda boleh dapat Vitamin PERCUMA dengan SHAKLEE anda juga berpeluang dapatkan 3C INSENTIF yang Shaklee tawarkan. 

Insentif Shaklee 3C

1) CASH REBATE

2) CAR BONUS

3) CONVENTION TRIP 5 STARS tajaan Shaklee.


Boleh ke dapat CASH REBATE kalau tak nak jadi AHLI SHAKLEE?

Ye Kak Fieza faham sangat apa yang berada dalam benak anda tentang keahlian Shaklee. Haa... ini yang ramai orang selalu risau bila nak jadi ahli, sebab katanya takut TERIKAT, takut kena PAKSA beli produk setiap bulan. Hihi.. 

Anda jangan lah risau yer. Tiada sebarang paksaan dalam Shaklee ni. 

Sebenarnya, kalau anda cuma nak MAKAN SENDIRI saja, anda TAK PERLU MAINTAIN apa-apa Points bulanan atau minimum belian pun. 

Anda cuma gunakan produk, yang anda boleh beli sendiri pada HARGA AHLI, iaitu 20% lebih murah daripada HARGA PASARAN (Retail Price).

Jadi walaupun untuk kegunaan sendiri, anda tetap boleh kumpul Points dengan setiap pembelian dengan ID anda. 

Yang paling best, bila anda dapat kumpul sejumlah Points tertentu dalam sebulan, anda dah layak dapat CASH REBATE antara 5% - 21% dari jumlah belian bulanan. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat CASH REBATE

Jadi CASH REBATE tu dah boleh cover kos produk Shaklee yang anda makan setiap hari. Silap haribulan boleh MAKAN VITAMIN FREE jer!! Kan dah jimat kat situ. Dah boleh jadi pengguna yang BIJAK.. BIJAK.. Hehe.. :)

CASH REBATE DAPAT!

VITAMIN FREE PUN DAPAT!

SIHAT PUN DAPAT!


Rugi sapa yang makan Shaklee tapi tak daftar Shaklee.

Anda masih tak percaya kelebihan Shaklee? Tak percaya tak pe buat je.

Cukuplah setakat ini dahulu perkongsian saya kali ini. Insya Allah saya akan terus menulis dan menulis.

Sekiranya anda suka entri saya kali ini sila SHARE dan LIKE supaya ramai lagi yang boleh dapat manfaatnya. Nak dapat saham kubur sila la SHARE.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~


SETIAP KEJAYAAN BERMULA DENGAN LANGKAH PERTAMA!!



LANGKAH PERTAMA SAYA BERMULA DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE.


ANDA BAGAIMANA? :)


Nak tahu lebih lanjut bagaimana saya bermula?



#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#ShakleeSeriKembangan





 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan kepok-kepok duit yang lumayan?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bisnes dari rumah
Hubungi saya untuk:- 


email :
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

Instagram:
hafizahmahfoz (tekan)

No comments:

Post a Comment