Saturday, March 24, 2018

Kesan Penggunaan Youth Selepas 30 Hari Yang Wajib Anda Lihat!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar pembaca fiezabard yang dikasihi?

Saya doakan anda sihat sejahtera dan sentiasa cantik dan gojes ye ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Dah lebih 30 hari kot YOUTH produk penjagaan wajah yang unggul dilancarkan sejak 3 Feb 2018 yang lalu. Waktu pelancaran itulah saya teruja tak melepaskan peluang untuk dapatkan 1 set YOUTH PERTAMA saya bila Shaklee kongsikan beberapa testimoni yang sangat awesome.

Sila klik link di bawah ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡untuk kisah pelancaran YOUTH yang gilang gemilang

PELANCARAN YOUTH 3 Feb 2018 di Sunway Piramid (KLIK SINI)


Di sini saya ingin kongsikan beberapa YOUTH EFFECT

Testimoni 1

Diri saya sendiri. Walaupun saya telah amalkan suppliment sejak tahun 2013, antara suppliment yang saya makan Omega Guard, ESP, Vitalea, Vita C dan Vivix, saya masih memerlukan penjagaan wajah dari luaran juga.

Sebelum ni saya pakai Nutriwhite Cleanser, Nutriwhite Toner dan Nutriwhite Moisturizer. Namun begitu setelah Nutriwhite di berhentikan pengeluarannya untuk beri laluan kepada produk baru.

Waktu tu kecewa juga sebab saya betul-betul kehabisan stok untuk penjagaan wajah secara semulajadi.

Bila YOUTH telah dilancarkan, tak sabar-sabar saya terus grab satu. Sebab rasa muka dah berkerak nih hahahahhaaaa....

.
.
.
.
.
 TADAAAAAAA!!!

.
.
.
INILAH HASILNYA, SELEPAS LEBIH 30 HARI MENGGUNAKAN YOUTH.
Sebelum YOUTH saya hanya amalkan suppliment sahaja. Penjagaan dalaman memang saya jaga. Saya ingat dah cukup bagus untuk kulit luaran saya.

Rupanya saya silap, 

Selepas YOUTH, saya masih amalkan suppliment + YOUTH. Wow! hasilnya lebih menakjubkan.

Apa yang saya rasa selepas YOUTH?

❤ Kulit saya semakin licin bagaikan baby
❤ Blackhead and whitehead saya semakin berkurangan
❤Gatal-gatal di bahagian hidung dah tak ada. Dulu suka garu-garu hidung sebab banyak kerak blackhead di situ.
❤ Kulit semakin cerah
❤ Kulit wajah semakin glowing
❤ Kulit muka sentiasa lembab tapi tidak berminyak
❤ Muka tidak berminyak
❤Jerawat manja kekadang muncul tapi cepat mengempis dan kering dengan segera. Best sangat. Tak de la spotlight jerawat menyinari wajah selalu.

Testimoni 2

Anak bujang saya, Eizz ni sejak melangkau ke alam remaja, ada saja komplen yang saya terima setiap hari.

Hari-hari mengadu, jerawat tumbuh kat hidung macam sportlight lah. Esoknya, ngadu lagi bawah dagu jerawat tumbuh lagi. Esok lagi, ngadu lagi kulit berminyak.

Allahuakhbar, macam-macam karenah bila ada saja yang tak kena dengan mukanya.


Bila Eizz dapat tahu ibunya ada YOUTH, Eizz pun nak cuba tempek kat muka. Tak sangka anak bujang ibu ni pun nak melawa jugak.

Sapa kata kecantikan dan penjagaan wajah hanya untuk wanita sahaja. Lelaki pun nak jaga wajah mereka juga tau.

Apa yang Eizz rasa selepas 30 hari YOUTH?

❤ Kulit muka dah tak berminyak lagi
❤ Jerawat mulai mengecut
❤ Jerawat kurang aktif. Jerawat baru kurang tumbuh
❤ Kulit semakin cerah
❤ Gatal-gatal kulit di muka dah tiada
❤ Kulit semakin lembab
❤ Kulit semakin licin

Testimoni 3

Testimoni ini pula dari seorang pengguna YOUTH. Baru 2 minggu menggunakan YOUTH pori-pori dipermukaan kulit wajahnya mulai mengecil. Amazingkan?





Testimoni 4

Ini pula salah seorang pengguna YOUTH juga. Nampak tak perbezaan sebelum guna YOUTH. Bintik-bintik hitam diwajahnya mulai pudar selepas 2 minggu guna YOUTH. Bestkan?

Testimoni 5

Yang ni lagi best. Wajah lebih cerah dan semakin comel selepas gunakan YOUTH. Tak payah nak tempek makeup tebal-tebal berlayer-layer. Ayu semulajadi gitu.



Tak percaya lagi dengan kehebatan YOUTH.

Kalau tak percaya tak per. Anda kena cuba sendiri...

Takut nak cuba. Meh baca dulu apa yang ada dalam YOUTH nih.

Sila klik di sini ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

HEBATNYA YOUTH YANG WAJIB ANDA CUBA! (SILA KLIK)



Ahaaa....YOUTH dah sampai Pulau Redang Ok!

Kulit wajah rentung bila berjemur tengah panas di Pulau Redang ni tau. Dengan YOUTH kulit rentung ni tak jadi nak rentung. 

Cer tengok video saya ni pulak. Klik tau klik video bawah ni..





Amacam?

Anda rasa nak dapatkan YOUTH pertama anda hari ini?

Meh hubungi saya Hafizah untuk dapatkan SET YOUTH pertama ada dengan harga yang paling JIMAT dengan hubungi saya segera Hafizah (019-211 8757)


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Hafizah untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HAFIZAH MAHFOZ
Shaklee ID : 961265
hafizahmahfoz@gmail.com
FB: Hafizahmahfoz (sila klik)

019-211 8757 
(Call, SMS, WhatsApp, Telegram)



No comments:

Post a Comment