Tuesday, May 10, 2016

KISAH BENAR : RIZAL DAH TAK MAKAN UBAT DARAH TINGGI

Assalamualaikum wbt?

Apa khabar sahabat fiezabard? Saya doakan anda sihat walafiat di samping keluarga tercinta.

Entri kali ini saya nak cerita kisah kawan saya. Kalau anda perasan saya pernah cerita tentang dia dalam entri yang lalu. 

DENGKURAN DAN HILANG (SILA KLIK)
TERTIDUR SEMASA MEMANDU (SILA KLIK)

Kali ini saya nak sambung lagi kisah menariknya atas izin.




Ini Rizal kawan lama saya.
Alhamdulillah kini hidup beliau lebih semangat dan sihat.

Rizal ada kongsikan photo sensasi sejak tahun 2010 hingga 2016. Anda boleh tenung ye...bezakan? dulu dan sekarang.




Sekarang nampak lebih muda dan bertenaga.
Perut pun dah kempis.

Rizal Join Now Everyone Can Kurus (NECK) Batch 7 pada 1/8/2015 dengan berat asal 113kgAtas kesedaran sendiri Rizal berjaya turunkan berat hingga 90kg maintain sekarang. Tahniah bro..!

NO MORE UBAT DARAH TINGGI

23 kg turun tu....tak pernah dalam sejarahnya boleh turun macam tu.
Yang lebih bernilai, sekarang Rizal bebas dari sebarang ubat-ubatan untuk darah tingginya.

Sebab dalam Now Everyone Can Kurus kami menekankan gaya hidup sihat untuk jadi sihat.


Anda selalu dengar slogan "amalkan gaya hidup sihat", "amalkan pemakanan sihat". Anda tentu terfikir bagaimana nak amalkan gaya hidup dan makanan sihat?

Saya dah makan buah, dah makan nasi, dah makan sayur ikut carta makanan seimbang yang disarankan. Tapi kenapa saya masih GEMUK?

Tentu anda terfikir macam tu kan? Saya tak bersenam, tapi saya tiap-tiap hari mengemop lantai sehingga mencurah-curah peluh. Tapi kenapa saya masih GEMUK?

Maknanya, amalan gaya hidup anda belum cukup sihat. 

Macam saya dulu sebelum join NECK semua makanan saya makan. Sebab saya fikir apa yang saya makan semuanya sihat-sihat belaka tanpa ilmu.

Bila join NECK, barulah saya faham apa yang dinamakan gaya hidup sihat dan bagaimana makanan harian kita boleh sediakan dengan sihat. Bagaimana nak kira kalori setiap hari sebab setiap individu berbeza keperluan kalorinya.

Target NECK nak ramai orang lebih sihat, bukan target nak kurus semata-mata.
Kalau kurus tapi cengkung tak bermaya tak guna juga.

NO MORE SLEEP EPNIA

Tambahan lagi Rizal dapat mengatasi masalah Sleep Epnia nya dengan berjaya balik kampung tanpa terlelap semasa memandu.

Nak tahu lebih lanjut Rizal pernah patah bahu kerana memandu disebabkan tertidur sila klik link ini. Tragis kisahnya. Klik la..

RIZAL PATAH BAHU, TERTIDUR SEMASA MEMANDU (SILA KLIK)

Saya doakan anda tak mengalami seperti Rizal satu ketika dulu. Sayangi diri anda. Keluarga anda masih memerlukan anda lagi.

Kepada anda yang mengalami situasi seperti Rizal, Now Everyone Can Kurus ada jalan penyelesaiannya.

Hubungi saya Hafizah 019-211 8757
NOW OR NEVER!

Kepada Bro Ahmad Ibrahim Rizal, saya doakan anda berjaya jadi CAPTAIN MALAYSIA macam dalam movie CIVIL WAR tu...cayalah. sado beb!💪💪💪💪💪

Ebook Now Everyone Can Kurus

Anda nak kurus? Tak tahu caranya?

Dah banyak kali cuba tapi tak berjaya?


Baca Ebook ini dahulu



Anda serius nak kurus? Nak ebook ni? Ebook ni la yang Rizal baca sehingga beliau boleh transform dirinya.

Sila Whatsapp/Telegram saya Hafizah (019-211 8757).

1. Sila Taip " Saya Nak Kurus "
2. Tulis nama penuh
3. Beri Email

Saya berbesar hati nak beri PERCUMA ebook ini kepada ada. 

Saya doakan "Anda Sihat dan Kurus"

Terima kasih kerana sudi membaca kisah entri blog saya kali ini. Semoga anda dapat manfaatnya. 

Sekiranya anda suka entri ini sila tekan button LIKE dan SHARE supaya ramai lagi orang lain dapat manfaatnya.

Love, 
Team NECK,
Hafizah

019-211 8757

No comments:

Post a Comment