Saturday, January 4, 2014

JAMU MODEN DAN SEMULAJADI ( ALFAFA )


Kalau semasa berpantang soalan pertama yang akan dikemukakan pastinya "Kau makan jamu apa?".

Jamu apa ek....yang sesuai. Sama lah seperti saya 5 kali menjalani proses berpantang hanya sekali saja iaitu berpantang anak sulong mak saya bekalkan jamu tradisional yang dibuat sendiri oleh seorang jiran di kampung.

uhhh!!!....nak menelannya ...melekat di tekak...rasa tak tertelan lah. At last 4 anak2 yang lain langsung tak makan jamu. Mak pun bising jugak lah tapi saya cuba cari alternatif lain menggantikan jamu yang amat menjengkelkan.

Namun sekarang saya telah dipertemukan Jamu Moden yang amat mudah dimakan. Dengan menelan beberapa biji saja selesai masalah penelanan jamu saya....hehehehhee

Malah khasiatnya lebih dari sekadar jamu tradisional.
Bukan untuk ibu berpantang saja tau.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


kalau cerita pasal set-set yang disyorkan dalam suppliment Shaklee mesti ada jamu moden dan semulajadi ni iaitu ALFAFA

Set Langsing dan sihat ada Alfafa
Set Berpantang dan Penyusuan ada Alfafa
Set Resdung ada Alfafa
Set Asthma ada Alfafa
Set merawat eczema ada Alfafa
Set Kesuburan ada Alfafa

Apa sebenarnya ALFAFA ni?

Kenapa alfafa ada dihampir semua set-set asas makanan tambahan yang disyorkan ini. Hebat sangatkah ia.

Mari kita tengok

Kandungan Alfafa

 
Kenapa Alfafa Shaklee?

Daun Alfafa dari Shaklee hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak.Daun alfafa yang telah matang kaya dengan klorofil. Daun-daun ini dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung didalamnya. Sedangkan bahagian lain yang tidak penting akan dilupuskan.

Kemudian, daun-daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dipadatkan menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti. Malah, setiap tablet mengandungi 300mg Alfafa.

Khasiat Alfafa

khasiat Alfafa tiada tolok bandingnya. Sebab itu ia akan berada disetiap set yang kami syorkan.

Di bawah ini ada tersenarai 23 khasiat dan kebaikan Alfafa.


Khasiat Alfafa ini tidak dapat disangkal bila mana ada beberapa testimoni yang telah membuktikan Alfafa Jamu Herba Moden yang hebat.

Saya sendiri telah mengalaminya.

Asalnya saya hanya mengambil set penyusuan memandangkan saya masih menyusukan baby. Di dalam set tersebut terdapat Alfafa. Yang saya tahu Alfafa berfungsi untuk Booster Milk sahaja tanpa mengetahui khasiat yang lain.

Tapi sejak saya makan Alfafa dengan izin Allah, sistem perkumuhan saya bertambah baik. Sembelit yang saya alami kadang kala dah tak ada lagi.

Ingat lagi saya semasa dalam pantang anak yang ke-5 ini. Ada satu hari saya berada dalam toilet dari pukul 10 pagi hingga 12 tengahari dek penangan sembelit saya yang amat teruk. Masa tu tuhan saja yang tahu betapa seksanya saya. Seperti nak beranak buat kali kedua rasanya. Malah lebih merana dari itu.

Waktu tu saya belum berkenalan dengan sebarang produk Shaklee lagi.
Alhamdulillah bila saya dipertemukan jodoh dengan Alfafa, setiap pagi pasti saya akan mengadap ke toilet dulu. dan sistem perkumuhan saya amat baik dan lancar. Dari itu badan saya juga sangat ringan dan berenergi.

Di bawah ini saya sertakan juga testimoni-testimoni pengamal Alfafa.








Banyakkan kebaikkan Alfafa. Ada banyak lagi testi sebenarnya. Tapi setakat ini dululah yang saya berikan.

Harap anda dapat sedikit manfaat dari perkongsian Alfafa saya yang tidak seberapa ini.

Terima kasih kerana membaca~


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!


No comments:

Post a Comment