Pages

Monday, May 4, 2015

VITA-LEA MULTIVITAMIN BERNILAI RM94 DIBERI PERCUMA!!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat-sahabat sekalian? Saya doakan anda dalam lindungan Allah swt.

Saya baru saja balik dari kampung sempena cuti Hari Pekerja 1 May yang lalu. Perjalanan dari kampung Muar, Johor hingga ke Seri Kembangan, Selangor (kediaman kami) tidaklah begitu jauh hanya dalam 130km dan hanya memakan masa dalam 2 jam perjalanan.

Tetapi sekiranya traffic jem kami memerlukan masa yang lebih. Kadang-kadang hingga memakan masa selama 5 jam perjalanan.

Perjalanan yang panjang kalau ikutkan amat meletihkan. Tambahan lagi melayan anak-anak yang pelbagai karenah di dalam kereta. Tambahan lagi saya driving seorang diri kerana suami saya out-station.

Stamina yang tinggi amat saya perlukan saat ini. Alhamdulillah dengan izin Allah saya dapat menghadapinya dengan baik dan penuh energy sehingga sampai ke destinasi.

Apa rahsia saya??? Nanti saya kongsikan

FREE VITA-LEA BERNILAI RM94, ANDA NAK??

Saya amat teruja dengan berita yang saya terima 1 May yang lalu, pihak Shaklee dengan murah hatinya menyediakan pelbagai Tawaran Istimewa untuk para pelanggannya.

Yang paling saya suka, buat julung kalinya pihak Shaklee berbesar hati menghadiahkan SEBOTOL VITA-LEA PERCUMA (BERNILAI RM94) kepada setiap ahli barunya yang mendaftar pada bulan MAY 2015.

Wahhh!!! berbaloi-baloi...rasa macam nak daftar balik je. Sebab dulu saya daftar tak dapat free apa-apa pun. jeles lah!!!



Kenapa saya kata berbaloi. Mahu tak berbaloi register cuma RM69 tapi dapat hadiah lebih besar nilai dari registeration. Rugi! Rugi! sapa tak join member bulan MAY 2015 ni.

GST vs PROMOSI

Bukan itu saja pihak Shaklee juga menawarkan pelbagai Tawaran Hebat lain bulan May 2015 ini kepada pelanggan-pelanggannya yang berdaftar.

Di saat GST dilaksanakan mulai April 2015 yang lalu, pihak Shaklee melipat kali gandakan pelbagai tawaran dengan HARGA PROMOSi dan PRODUK FREE

Best ke Best!!



KENAPA VITA-LEA FREE?

Tahukah anda berapa usia Vita-Lea?

Sejak 1915 hingga 2015 Multivitamin pertama di dunia ini masih kekal

100 tahun??

Dah 100 tahun Vita-Lea sejak dicipta oleh Dr. Forrest C. Shaklee iaitu individu yang bertanggungjawab memperkenalkan kepada dunia vitamin semulajadi ini. Masa tu Dr. Forrest baru berusia 21 tahun.

Hebat ke hebat!!

Alhamdulillah, kalau tidak kerana kehebatan kualiti dan kebaikannya manakan tidak Vita-Lea kekal selama 100 tahun di pasaran.

betul ke betul!

Antara kebaikan VITA-LEA (Multivitamin yang hebat)


Jemput baca kisah selanjutnya tentang kehebatan VITA-LEA di :


KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?

Banyak-banyak produk yang berada di pasaran saya tetap pilih Shaklee. Saya ni susah nak makan ubat, terutamanya ubat hospital. Sebab saya tahu keburukan makan ubat. Sila ke link ini BAHAYA MAKAN UBAT (SILA KLIK).

Tapi sejak saya diperkenalkan dengan Shaklee terus saya jatuh cinta. Lebih-lebih lagi bila saya dapat tahu Shaklee ini adalah produk No. 2 yang terbaik di dunia (Ranking terkini)

Di dunia ye...bukan di Malaysia.

Vitamin yang terbaik adalah vitamin yang melebihi skor 8.0. Namun hanya 8 daripada 101 produk sahaja yang melepasi BENCHMARK dunia ini. Para pengguna dinasihatkan dan disyorkan untuk mengambil produk multivitamin yang melepasi skor 8.0 ke atas.

Sila rujuk di link di bawah untuk info tentang scoring vitamin tersebut:



Selain itu, produk-produk Shaklee juga merangkumi keperluan dan kegunaan seisi keluarga yang SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.



Alhamdulillah, ingat lagi cerita traffic jem saya di atas?

Ye, sudah terjawab kenapa saya masih maintain ber'energy' walaupun memandu sehingga 5 jam dalam traffic jem dan melayan karenah anak-anak dalam kereta tanpa bantuan orang lain.

Pilihan di tangan anda!


KENAPA SAYA DI BAWAH SUSUR GALUR MARIA FIRDAUS?

Saya sangat bersyukur dan bertuah kerana dijodohkan berada di bawah Susur Galur Maria Firdaus.

Sebelum ini saya pernah menjadi ahli Shaklee tetapi sekadar makan dan tidak aktif langsung untuk bisnes.

Padahal saya dah berdaftar sejak tahun 2006 lagi. Saya tak tahu pun macam mana nak bisnes masa tu. Akhirnya keahlian saya terbiar saja. Saya pun stop makan sebab tiada follow up.

Akhirnya saya disponsor semula oleh rakan saya di bawah Empayar Maria Firdaus pada tahun 2013.

Sejak itu, baru saya tahu indahnya berbisnes. Kita makan, kita guna dan kita share dengan orang lain. Alhamdulillah, dari saya tak tahu langsung nak buat bisnes ,sekarang saya dah dapat pegang BONUS 4 ANGKA sebulan Shaklee bayarkan.


Pastikan anda memilih untuk register di bawah GROUP YANG BETUL, yang memberikan anda support, guide dan consultation terbaik, walaupun anda hanya register sebagai pengguna saja. 


Sebabnya, ramai ahli Shaklee yang TERSALAH LANGKAH, bila mereka register sebagai ahli dengan sesiapa saja, hanya sebab nak beli produk dengan HARGA AHLI.

Malangnya, lepas tu mereka dibiarkan terkontang-kanting sendirian tanpa sebarang consultation, support and guide. Kesian sangat kat mereka ni.  Jangan ulangi sejarah silam saya.

Tapi, jangan risau!! 

Bagi mereka yang mendaftar di bawah group kami, iaitu MARIA FIRDAUS MILLIONAIRES IN SHAKLEE (MFMS) EMPIRE, anda akan dapat pelbagai support dan guide, samada sebagai PENGGUNA ataupun sebagai USAHAWAN SHAKLEE!!


BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?


Sebenarnya ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-


1) Yuran Pendaftaran hanya RM69 (Postage RM11 Semenanjung / RM22 Sabah dan Sarawak). Yuran ni hanya perlu dibayar SEKALI SEUMUR HIDUP saja yer. Tak perlu renew every year macam company lain. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual. 

ATAU

2) Buat pembelian sebarang produk dalam 1 RESIT minimum 200 point UV (Unit Value), iaitu lebih kurang belian berjumlah RM700+ dan anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM69) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Untuk mendaftar, anda boleh terus hubungi saya Hafizah di 019-211 8757, Saya akan bantu daftarkan anda yer. 

Atau boleh juga gunakan Shaklee ID saya iaitu 961265 (HAFIZAH MAHFOZ) sebagai SPONSOR

Jadi, kalau anda dah bersedia nak menjadi ahli dan dapat FREE VITA-LEA bernilai RM94, cepat-cepat hubungi saya yer. InsyaAllah, saya bersedia membantu anda :)


FREE VITA-LEA for New Registeration hanya sah sehingga 31 MAY 2015 sahaja! 

HURRY! sebelum terlambat!

Sekiranya anda suka baca entri ini sila tekan button SHARE dan LIKE di bawah. Semoga dengan sekali sharing anda dapat memberi manfaat kepada ramai orang. Insya Allah anda dapat Pencen Kubur FREE pula. Senangkan nak dapat FREE.

Terima kasih kerana membaca,


----------------------------------------------------------------------------------


SETIAP KEJAYAAN BERMULA DENGAN LANGKAH PERTAMA!!


LANGKAH PERTAMA SAYA BERMULA DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE.

ANDA BAGAIMANA? :)

Nak tahu lebih lanjut bagaimana saya bermula?

Dapatkan EBOOK PERCUMA kisah kejayaan Maria menjalankan bisnes online SHAKLEE sehingga terpaksa berhenti kerja sebagai seorang Engineer walaupun bergaji RM5k sebulan. 

Kini Master Maria menjadi Working-At-Home-Mom (WAHM) dan menjana pendapatan 5-angka setiap bulan hanya DARI RUMAH. Padat dengan kisah motivasi dan tips keusahawanan.



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Hafizah untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HAFIZAH MAHFOZ
Shaklee ID : 961265
hafizahmahfoz@gmail.com
019-211 8757 (Call, SMS, WhatsApp)


No comments:

Post a Comment