Pages

Friday, March 24, 2023

SHAKLEE FUN DAY 18 MARCH 2023 YANG SANGAT HAPPENING

 

Assalamualaikum wbt.

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi. Kak Fieza doakan anda semua dikurniakan limpahan keberkatan sepanjang hari. 

Hari ini hari kedua kita menjalani ibadah puasa bagi tahun 2023. Bagaimana puasa anda? Alhamdulillah, sekarang menjelang petang hari Kak Fieza belum terasa lapar lagi dan tahan kenyang dengan izin Allah berkat Set Puasa Shaklee yang Kak Fieza amalkan.

Entri kali ini sebenarnya Kak Fieza nak cerita Shaklee Fun Day event yang dilaksanakan di beberapa Branch Shaklee dan HQ.

Beberapa hari sebelum event, kami para distributor telah dimaklum awal untuk sama-sama turut serta. Pelbagai tawaran dan gift yang bakal Shaklee berikan di sana nanti.

Apakan daya Kak Fieza tak dapat join event yang meriah ini memandangkan ada urusan lain hari itu.

Jeles rasa tengok rakan-rakan team yang dapat join. Mereka share gambar-gambar mereka pun dah rasa enjoy sangat.

 Nampak tak happeningnya mereka di sana

Antara team members yang dapat join di Shaklee Fun Day

Shaklee Fun Day Shop ini hanya dibuat sehari sahaja iaitu pada 18 March 2023 di Home Office Petaling Jaya, Branch Kuala Lumpur di Cheras, Branch Kota Baru dan Branch Johor Bahru.

Lebih menyeronokkan Shaklee Fun Day Shop ini boleh bawa keluarga, sanak saudara, rakan-rakan, pelanggan serta prospek. Ia tak terhad kepada distributor Shaklee sahaja.

 

Special Event Day Youth Promo

Apa yang menarik semasa event tersebut adalah Special Event Day Youth Promo. Semasa hari kejadian, Shaklee berbesar hati offer peminat tegar Youth diskaun dari 5%-40%.

Masya Allah, banyaknya diskaun. Shaklee sengaja nak bagi kita-kita ni cantik luar dan dalam. 








Promosi Youth ini tidak boleh didapati di mana-mana platform sama ada dionline atau di branch lain kecuali di Shaklee Fun Day tersebut sahaja.

Kepada ahli baru juga disantapi dengan pelbagai hadiah menarik dari Shaklee. Ada di antaranya dapat Payung Special Vivix printed, notebook, beg tote, beg D'daun special, alfafa complex dan banyak lagi. Tiada yang lebih istimewa bila kita diraikan begini untuk pertama kali belian.

Untuk ahli yang sedia ada pun tidak dilupakan. Setiap pembelian tertentu turut diberi hadiah percuma antaranya ceramin mug, pouch, notebook, Youth blue shimmer cosmetic case, alfafa complex, grocery beg dan banyak lagi.


Rak Youth yang tersusun indah
 
Kawan kita borong habis
 
Masya Allah banyaknya mereka borong. Mana taknya. Hari itu sahaja ada harga runtuh dan dapat special gift sekali. berbaloi sangat.
 

Nampak sampai kena bawak trolly la nak sumbat kotak-kotak Shaklee tu dalam kereta.
 
Tambahan lagi, dalam team kami Duta Vivix , MFMS, Minds, Myracles dan FBG tidak melupakan rakan-rakan yang tak dapat turut serta disebabkan kekangan urusan lain.
 
Sapa nak order boleh kirim dengan team yang berkunjung ke event tersebut. Bestkan.
 
Bisnes kami bertambah maju bila ada team yang saling  bantu membantu walaupun kami buat bisnes yang sama iaitu bisnes Shaklee.
 
 

Sekiranya anda nak berjaya, anda mesti perlu dikelilingi orang yang berjaya. Dalam team kami, sentiasa dikelilingi oleh positif vibes. Ini adalah perkara penting untuk menempa kejayaan bisnes.
 
Tambahan lagi, bisnes berjemaah lebih baik dari bisnes sorang-sorang. Dalam bisnes Shaklee kami buat bisnes yang sama secara berjemaah. 
 
IF You Want To Go FAST, You Go ALONE.
IF You Want To Go FAR, You Go TOGETHER.
 
~African Proverb

 


Kak Fieza masih ingat lagi semasa menghadiri kursus Master Class 2.0 yang lalu. Madam Helen ada berpesan,

"Anda Tidak Akan Berjaya Sehingga Anda Menjayakan Orang Lain" 

Begitulah..

Sekiranya anda berminat nak buat bisnes sama ada part-time atau full-time dengan team kami. Insya Allah kami akan tunjukkan caranya.

 

ANDA BERMINAT JOIN TEAM BISNES KAMI?

 


 

Sekiranya entri Kak Fieza ini beri manfaat kepada anda sudikan anda tekan button SHARE dan COMMENT agar lebih ramai lagi yang dapat manfaatnya. Mudah-mudahan dengan asbab perkongsian anda, anda dapat mengubah nilai hidup mereka.Tak pasal-pasal anda dapat saham akhirat. Best ke best.



#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#ShakleeSeriKembangan
 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan kepok-kepok duit yang lumayan?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya bisnes dari rumah
Hubungi saya untuk:- 


email :
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:
hafizahmahfoz (tekan)

Instagram:
hafizahmahfoz (tekan)

No comments:

Post a Comment